ping of death
witam,
prowadze serwer do gry online. gracze moga laczyc sie z moim serwerem przez port 5003. oprocz tego serwer wysluchuje na porcie 5002, gdy np. wspolpracuje ze strona www. ostatnio jakis czlowieczek zaczal wysylac mi pakiety o za duzym rozmiarze. nazywa sie to ping of death/icmp echo requests received/time–to–live exceeded messages. probowalem powstrzymac to na wiele sposobow, ale nie udalo sie. wiec moje pytanie brzmi: jak powstrzymac ping of death, jednoczesnie umozliwiajac graczom na laczenie sie z serwerem i nie paralizujac sieci domowej?
prosze o jak najszybsza odp.
z gory wielkie dzieki
prowadze serwer do gry online. gracze moga laczyc sie z moim serwerem przez port 5003. oprocz tego serwer wysluchuje na porcie 5002, gdy np. wspolpracuje ze strona www. ostatnio jakis czlowieczek zaczal wysylac mi pakiety o za duzym rozmiarze. nazywa sie to ping of death/icmp echo requests received/time–to–live exceeded messages. probowalem powstrzymac to na wiele sposobow, ale nie udalo sie. wiec moje pytanie brzmi: jak powstrzymac ping of death, jednoczesnie umozliwiajac graczom na laczenie sie z serwerem i nie paralizujac sieci domowej?
prosze o jak najszybsza odp.
z gory wielkie dzieki
Odpowiedzi: 0
Strona 0 / 0