Pasek szybkiego uruchamiania

Witam!

Czy ktos mi pomoze rozwiazac nastepujacy problem. Przez przypadek usunieto mi z paska szybkiego uruchamiania skrot to pulpitu. To znaczy nie mam tam ikonki ktora umozliwia mi szybkie przejscie na pulpit. I jednoczesnie zminimalizowanie wszystkich okien. :roll:
Ktosik moze wie jak to odzyskac w Win XP?

Odpowiedzi: 7

Rebe:
gusioo:
PAFCIO:
P.S.
Gusioo jestes nie mozliwy. W sumie masz racje na tacy to wiadomka, ze latwiej. Ale Rebe chcial dobrze dla pierwszaka... :P Lepiej dojsc do tego samemu... hehehe :wink:

O źesz Ty kurna, będziesz jeszcze coś chciał :P ;)

Synkowie :lol: – a co ja , detalista jestem, źeby na tacy ?
A tak transportem kołowym to nie łaska ? :wink:

A coś kurna spedytor ;) :?: :mrgreen: Toź ja tu jestem technikiem transportu :lol:
Anonymous
Dodano
22.07.2004 11:16:19
gusioo:
PAFCIO:
P.S.
Gusioo jestes nie mozliwy. W sumie masz racje na tacy to wiadomka, ze latwiej. Ale Rebe chcial dobrze dla pierwszaka... :P Lepiej dojsc do tego samemu... hehehe :wink:

Synkowie :lol: – a co ja , detalista jestem, źeby na tacy ?
A tak transportem kołowym to nie łaska ? :wink:
Rebe
Dodano
21.07.2004 20:03:29
PAFCIO:
P.S.

Anonymous
Dodano
21.07.2004 18:28:36
Rebe:
Update:
łoj gusioo, gusioo – toź podawanie na tacy zostąło, z powodu lata, zakazane :wink:

Poproś ty kiedy o coś na tacy, to ci fige damy :twisted: :mrgreen:

:wink:
SLAY3R
Dodano
21.07.2004 18:11:18
SERDECZNE DZIĘKI !!!

Za szybka odpowiedz! Szczerze nie spodziewalem sie na tak szybkie zainteresowanie sie moim problemem.
Widac, ze jestescie THE BEST. :D Dzieki jeszcze raz gusioo & Rebe!!!

P.S.
PAFCIO
Dodano
21.07.2004 14:16:51
Rebe:
"Pokaź pulpit" wpisane w wyszukiwarce archiwum wyswietla m.in. ten topić :
http://www.centrumxp.pl/forum/viewtopic.php?t=14251

Update:
łoj gusioo, gusioo – toź podawanie na tacy zostąło, z powodu lata, zakazane :wink: