Outlook 97 - domyślna lokalizacja dla zapisywanych plików
Witam,
Mam pytanko - w jaki sposób można ustawić domyślny katalog do którego zapisuje się pliki z otrzymanych wiadomości? W Word-zie, EXCEL-u robi się to poprzez: Narzędzia -> Ogólne -> Domyślne położenie plików lub Narzędzia ->Opcje ->Położenie plików.
A jak to można zrobić w Outlook-u 97? Strasznie irytuje to, że za każdym razem po włączeniu kompa trzeba na nowo "przecierać" szlak do docelowego katalogu, w którym chcę zapisać plik (zaczyna od katalogu Osobiste - WinNT).
Pozdro,
Odpowiedzi: 1
O ile pamiętam, to nie ma takich opcji ustawień dla domyślnego katalogu, w którym będą zapisywane pliki-załączniki.
Pozostaje tylko zainstalowanie jakiegoś małego programiku, który do okna "Zapisz jako" doda ikonę z najczęściej używanymi lub własnoręcznie zdefiniowanymi katalogami, gdzie będziesz mógł po kliknięciu takiej ikonki wybrać z listy potrzebny katalog.
Jest taki programik Filebox Extender.
Tutaj masz odnośnik do polskiej wersji - darmowej do użytku prywatnego:
http://hypersnap.pl/downloads/Lang/FbxSetPL.exe
Pozostaje tylko zainstalowanie jakiegoś małego programiku, który do okna "Zapisz jako" doda ikonę z najczęściej używanymi lub własnoręcznie zdefiniowanymi katalogami, gdzie będziesz mógł po kliknięciu takiej ikonki wybrać z listy potrzebny katalog.
Jest taki programik Filebox Extender.
Tutaj masz odnośnik do polskiej wersji - darmowej do użytku prywatnego:
http://hypersnap.pl/downloads/Lang/FbxSetPL.exe
Strona 1 / 1