Outlook 97 - domyślna lokalizacja dla zapisywanych plików

Witam,

Mam pytanko - w jaki sposób można ustawić domyślny katalog do którego zapisuje się pliki z otrzymanych wiadomości? W Word-zie, EXCEL-u robi się to poprzez:  Narzędzia -> Ogólne -> Domyślne położenie plików lub Narzędzia ->Opcje ->Położenie plików.

A jak to można zrobić w Outlook-u 97? Strasznie irytuje to, że za każdym razem po włączeniu kompa trzeba na nowo "przecierać" szlak do docelowego katalogu, w którym chcę zapisać plik (zaczyna od katalogu Osobiste - WinNT).

Pozdro,

 

 

 

Odpowiedzi: 1

O ile pamiętam, to nie ma takich opcji ustawień dla domyślnego katalogu, w którym będą zapisywane pliki-załączniki.
Pozostaje tylko zainstalowanie jakiegoś małego programiku, który do okna "Zapisz jako" doda ikonę z najczęściej używanymi lub własnoręcznie zdefiniowanymi katalogami, gdzie będziesz mógł po kliknięciu takiej ikonki wybrać z listy potrzebny katalog.
Jest taki programik Filebox Extender.
Tutaj masz odnośnik do polskiej wersji - darmowej do użytku prywatnego:
http://hypersnap.pl/downloads/Lang/FbxSetPL.exe
Koziorozec
Dodano
01.08.2006 06:30:06
Tulkas77
Dodano:
27.07.2006 11:22:00
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1