Office 2000 – automatyczne wysyłanie
Sprawa jest taka: Jak napiszę e–maila i potem klikne "Wyślij" to mi wysyła od razu. Nie mam potrzeby klikania na "wyślij /odbierz". Jak to wyłączyć? Wolę wysyłać w określonym momencie i najczęściej nie jest to moment tworzenia e–maila? Wiem źe mogę napisać maila i potwm kliknąć "zapisz" alenie jest to wygodne za bardzo (juź nie mówiąc o opcji "wyślij nie wcześniej niź...")
Odpowiedzi: 2
Chodzi o Outlooka 2000. Nie mam tam zakładki "Ustawienia poczty" tylko "Usługi poczty" i są tam dwie opcje źeby pytał albo uźywał ustyawień MS Exchange... Nigdzie właśnie nie mam opcji "wyślij po połączeniu" ani dojścia do ustawień grup wysyłkowych i opcji "zaplanuj automatyczne ...". Właśnie o to chodzi. Miałem Outlooka XP i teraz 2003 i tam są takie opcje. A teraz dostałem słuźbowego Notebooka z Outlookiem 2000 i nie ma w nim tych opcji a jest to wkurzające – ciągle muszę zapisywać wiadomość źeby mi skubaniec jej nie wysłał za wcześnie.
Narzędzia Opcje Ustawienia poczty wyłącz opcję Wyślij natychmiast po połączeniu;
Ponadto musisz wejść w opcje Grupy Wyślij/Odbierz i wyłączyć Zaplanuj automatyczne wysyłanie/odbieranie co
:wink:
Ponadto musisz wejść w opcje Grupy Wyślij/Odbierz i wyłączyć Zaplanuj automatyczne wysyłanie/odbieranie co
:wink:
Strona 1 / 1
<P>Czy to naprawdę taki problem zapisanie wiadomości zamiast jej wysłania???</P> <P>Jeśli nie masz odpowiedniej ikony zapisu, to możesz ją dodać, albo używaj skrótu klawiaturowego Ctrl+S.</P>