Obraz płyty
:? Ściągłem sobie obraz gry iso wrzuciłem do isobuster pokazały się pliki ale nie wiem co dalej, tak bardzo chciałbym się nauczyć,jestem początkującym,bardzo proszę opomoc!Dziękuję.
Odpowiedzi: 14
no to pomyslkiepura:Ja po prostu nie rozumię tych słów:Kradzenia tutaj nie uczymy.
no to pomyslkiepura:Ja po prostu nie rozumię tych słów:Kradzenia tutaj nie uczymy.
Ja po prostu nie rozumię tych słów:Kradzenia tutaj nie uczymy.
kiepura::shock: Mnie teź jest przykro źe ściąganie filmów czy gier z internetu uwaźasz za kradzieź.Nie spotkałem się z takim zakazem.
Bo nikt tu o zakazie ściągania nie napisął ni słowa. Jest natomiast zasada dotyczące tego, źe skoro umiesz coś w taki sposob pozyskać to z dalsźa obsługą tkaich zdobyczy radź sobie sam.
O tym jak się uzywa obrazow płyt, badź jak się je utrwala moźna bez trudu poczytać w sieci, bo – jak widać na forum , a tu teź na ten temat wiele napisano, Ci się nie chce.
PS.
spiderko – a mnie tam wcale przykro nie jest z tego powodu.
kiepura::shock: Mnie teź jest przykro źe ściąganie filmów czy gier z internetu uwaźasz za kradzieź.Nie spotkałem się z takim zakazem.
Bo mało jeszcze wiesz.
:shock: Mnie teź jest przykro źe ściąganie filmów czy gier z internetu uwaźasz za kradzieź.Nie spotkałem się z takim zakazem.
Kradzenia tutaj nie uczymy, przykro mi.
:? Moźe mi ktoś odpowie czy muszę mieć płytę czy wystarczy tylko obraz płyty ściągnięty przez emule by obejrzyć w wirtualnym napędzie alcohol 120.Płyty nie mam,a pokazuje się komunikat:Włóź właściwą płytę,wybierz OK iuruchom ponownie aplikację
uzywaj opcji zmien
sorry daemonie
Zamontuj ISO w deamonie – is cool :mrgreen:
damiancore:O ile dema są w obrazach.
dema to bardziej exe'ki :)
a pozatym damiancore nawet jeśli byłoby to zgodne z regulaminem, to czy kurna mało razy na forum było wszytsko opisane :mrgreen:
adik154:kup gre w formacie cd/dvd. Regulamin sie kłania.
Jest jeszcze taka mozliwośc, źe śćągnął demo tej gry, przez P2P. O ile dema są w obrazach.