Nowy komp.,zmiana karty graf. i reinstalcja systemu.
Witam jestem tu nowy :D ,mam nadzieje ze pomozecie.
Wiec tak jestem laikiem prawie totalnym, zamowilem kompa skladaka,ale musialem z karta graficzna go wziasc, wiec wybralem najgorsza jaka mieli, bo sam mam ATI Radeona 9800pro 128MB....teraz czekam na kompa bedzie za tydzien, jak tylko go dostane chce wymienic karte(wlozyc umie) i zreinstalowac widowsa XP Home. I tu zaczynaja sie schody bo nigdy tego nie robilem, wiem ze juz byl ten temat poruszany ale ja potrzebuje krok po kroku bo nie mam pojecia nawet jak sie dostac do tego zeby zabootowac na czytanie z CD.
pomozcie mi bo jak zawale to nawet nie mam sie kogo poradzic bo w Hameryce jestem i nie znam tu nikogo kto ma jakies pojecie.to jest XP home edition wersja angielska.
Jak sobie zrobic dyskietke systemowa? i po co mi ona?
Pozdrawiam! Usciskowywania!
ps. prosze o dokladna insrukcje. :P
Wiec tak jestem laikiem prawie totalnym, zamowilem kompa skladaka,ale musialem z karta graficzna go wziasc, wiec wybralem najgorsza jaka mieli, bo sam mam ATI Radeona 9800pro 128MB....teraz czekam na kompa bedzie za tydzien, jak tylko go dostane chce wymienic karte(wlozyc umie) i zreinstalowac widowsa XP Home. I tu zaczynaja sie schody bo nigdy tego nie robilem, wiem ze juz byl ten temat poruszany ale ja potrzebuje krok po kroku bo nie mam pojecia nawet jak sie dostac do tego zeby zabootowac na czytanie z CD.
pomozcie mi bo jak zawale to nawet nie mam sie kogo poradzic bo w Hameryce jestem i nie znam tu nikogo kto ma jakies pojecie.to jest XP home edition wersja angielska.
Jak sobie zrobic dyskietke systemowa? i po co mi ona?
Pozdrawiam! Usciskowywania!
ps. prosze o dokladna insrukcje. :P
Odpowiedzi: 5
Widocznie chce zmienić system, wolno mu :D
A co do tego co napisał Pawek ,racja.
Jeźeli zmieniasz z ati na nvidie i odwrotnie, zalecana jest reinstalacja systemu.
Mogą pojawić się błędy i niepełna wydajność karty.
A co do tego co napisał Pawek ,racja.