Niespodziewany restart -> informacja o "poważnym błędzie"
Witam serdecznie,
do tej pory nie miałem żadnych poważniejszych problemów z moim sprzętem. Od kilku dni, mniej więcej raz na dobę dochodzi do niespodziewanego restartu podczas pracy komputera, a po ponownym uruchomieniu pojawia się informacja: "System odzyskał sprawność działania po poważnym błędzie". Windows generuje raport błędu w Windows\temp\WER9134.dir00. Znajdują się tam 3 pliki: manifest.txt, Mini072610-01.dmp, sysdata.xml. Treść pliku manifest.txt:
[code]Server=watson.microsoft.com
UI LCID=1045
Flags=1696082
Brand=WINDOWS
TitleName=Microsoft Windows
DigPidRegPath=HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId
ErrorText=Utworzono dziennik tego błędu.
HeaderText=System odzyskał sprawność działania po poważnym błędzie.
Stage2URL=
Stage2URL=/dw/bluetwo.asp?BCCode=1000008e&BCP1=C0000005&BCP2=B9A1DC85&BCP3=B7133AE8&BCP4=00000000&OSVer=5_1_2600&SP=2_0&Product=256_1
DataFiles=C:\WINDOWS\TEMP\WER9134.dir00\Mini072610-01.dmp|C:\WINDOWS\TEMP\WER9134.dir00\sysdata.xml
ErrorSubPath=blue
DirectoryDelete=C:\WINDOWS\TEMP\WER9134.dir00[/code]
Dzieje się to na kompie Windows XP SP2, AMD Athlon XP, 1800 MHz 2200+, płyta ECS L7S7A2, pamięć 1792 MB (PC2700 DDR SDRAM). Komputer czysty, nie narażony w ostatnim czasie na błędy spowodowane jakimś podejrzanym softem/sterownikami. Jedyne co uległo zmianie w ostatnich tygodniach, to dodatkowa pamięć GoodRAM GR333D64L25 = 1 GB. Problem jednak występuje dopiero od kilku dni.
W celu wydobycia informacji o błędzie użyłem też programu Blue Screen View. Informacje z niego są następujące:
[url=http://www.wklej.org/id/369140/]Info, które uzyskałem w trybie DumpChk Output[/url]
[url=http://www.wklej.org/id/369141/]Info z trybu "Niebieski ekran w stylu XP"[/url]
Proszę o pomoc w zinterpretowaniu na czym polega problem. Pozdrawiam!
Odpowiedzi: 3
Możliwe że to właśnie nowa kość pamięci odpowiada za ten błąd, na innym forum ktoś miał podobny problem, pojawił się gdy nastąpiła wymiana karty graficznej.
Spróbuj tych porad(na twoim miejscu zastosował bym, tę ostatnią poradę):
[url=http://www.faultwire.com/solutions-fatal_error/KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED-0x1000008E-*1306.html]KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED-0x1000008E[/url]
Sprzęt pracuje na SP2 bez zarzutu od kilku lat, więc nie tu upatrywałbym rozwiązania problemu. W każdym razie, dziękuję za zainteresowanie tematem :neutral:
Może zacznij od podstaw i zaktualizuj SP2 do SP3?
Strona 1 / 1