Nie działająca kamera internetowa
Posiadam kamere internetową Creative Live! Cam Optia, podczas podłączania jest wykrywana i pojawia się ikona Urządzenie wideo USB. Podczas otwierania ikony Urządzenie wideo USB pojawia się komunikat: Błąd podglądu wideo. Nie można utworzyć podglądu wideo . Sprawdź połączenie i upewnij się że żadne inne aplikacje lub użytkownik nie korzysta z tego urządzenia - klikam OK - i jest brak obrazu z kamery internetowej i mam zainsalowaną aplikację K- Lite Codek Pack 3.80 Full .Zauważyłem że jak odinstalowałem K- Lite Codek Pack 3.80 Full to obraz jest - jak zainstalowałem ponownie to obrazu nie ma i pojawia się komunikat jak wyżej. Czy ktoś wie i poradzi co zaznaczyć w K- Lite Codek Pack 3.80 aby obraz był. Za wszelka pomoc Dziękuję z Góry.
Pozdrawiam Krzychumag.
Odpowiedzi: 2
[quote=krzychumag](...) Zauważyłem że jak odinstalowałem K- Lite Codek Pack 3.80 Full to obraz jest - jak zainstalowałem ponownie to obrazu nie ma i pojawia się komunikat jak wyżej. (...)[/quote]Może zamiast instalować całą paczkę, skup się na pojedynczych kodekach.
[quote=Small Mike]Nei wiem tez po co ludzie takie rzeczy instaluja (...)[/quote]Daruj sobie te życiowe mądrości kolego - Tobie nikt byków ortograficznych nie wytyka :wink:
nie da się.
nowsza wersja kodeków? może tylko jakiś jeden składnik tej paczki zakłuca prace tej kamerze, więc możesz próbować instalować po jednym składniku to zobaczysz ktróry to taki mądry.
Nei wiem tez po co ludzie takie rzeczy instaluja skoro można na bierząco sciągać sobie kodeki jakie się tam potrzebuje.
Strona 1 / 1