nie dle amatorów!!!!!!coś trudnego
http://www.abc.net.au/gameon/chasm/
tu jest strona dla graczy profesjonalistów. jak to ktoś przejdzie to niech powie jak!!!! ja siedze nad tym i sie wkurzam, :twisted:
tu jest strona dla graczy profesjonalistów. jak to ktoś przejdzie to niech powie jak!!!! ja siedze nad tym i sie wkurzam, :twisted:
Odpowiedzi: 13
Over:darek_dade:Aź boje się wchodzić na linka bo nie jestem profesjonalistą...
lol, warto zgrać chociaź by dla sposobu chodzenia bobra :) no i ta minka rzed surfingiem :mrgreen:
To nie jest bóbr tylko dziobak.
Mi teź sie bardzo spodobała tak gra. super extra. dzięki klonpiotr za tego linka do niej :D
juź zgrzeszyłem :)Over:darek_dade:Aź boje się wchodzić na linka bo nie jestem profesjonalistą...
lol, warto zgrać chociaź by dla sposobu chodzenia bobra :) no i ta minka rzed surfingiem :mrgreen:
darek_dade:Aź boje się wchodzić na linka bo nie jestem profesjonalistą...
Aź boje się wchodzić na linka bo nie jestem profesjonalistą...
przeszedłem wreszcie. fajna gierka. źeby robili więcej takich, zamiast gierek typu rozjedź autobusem przechodnia czy zabij zombie. pozdro. a i dzieki za sposob, udało sie wejsc. nara
klonpiotr:ja teź siedze przy miejscu z rurami. mam mape rur. trzeba było wejść i zobaczyć je przez teleskop. nie moge wejść bo woda mnie spłukuje. krzychoo powiedz jak tam wejść. pozdro
Po pierwsze musisz być szybki :D
Po drugie: stań przy pierwszej rurze z lewej, poczekaj aź się woda wyleje i odrazu wal na góre :wink:
Po trzecie: na pierwszym skrzyzowaniu w lewo na następnym teź w lewo i do drzwi.
Dalej się "jorgniesz" :wink:
Powodzenia
no wiec najpier musisz go mieć. Potem jak piszesz posta tomasz na dole rubrykę Dodaj Załącznik. wybierasz plik i klikasz wyślij załacznik
sory ale jestem niedługo tu ijak wkleja się screena.
daj screena tych rur, to Ci rozrysuje co i jak ;]