NAV i MS Outlook

Mam dziwny problem.
Programem pocztowym, którego uźywam jest MS Outlook (z pakietu Office XP). W NAV (2003) wyłączyłem skanowanie poczty wychodzącej, gdyź tracił on połączenie z serwerem. Jednak mimo wszystko po wysłaniu maila w Outlooku Norton skanuje tą wiadomość. Skanowanie dochodzi do maksymalnie 15%. Po kilku minutach (?!?), NAV pokazuje wiadomość o niemoźności wysłania maila i link do pomocy. Wszedłem oczywiście na tą stronkę Symanteca, ale pokazane tam ustawienia w niczym mi nie pomogły, bo takie właśnie miałem... Nie wiem juź co mam robić...

Pomóźcie proszę.

P.S.: Problem pojawił się przed kilkoma tygodniami, ale miałem w planie zrobienie reinstalki systemu, więc pocztę póki co wysyłałem z odpowiednich stron. Dziś się okazało, źe reinstalacja nie pomogła...
Tak więc moje pytania:

1) Dlaczego NAV skanuje pocztę wychodzącą, choć tą opcję wyłączyłem?
2) Dlaczego traci połączenie?
3) Moźe w Outlooku trzeba zmienić jakieś ustawienia, bo to być moźe on wymusza to skanowanie?

Pozdrawiam

Odpowiedzi: 5

Chciałbym wrócić do problemu i jeszcze raz proszę o pomoc. W tej chwili sytuacja wygląda następująco:

:arrow: MS Outlook działa normalnie tylko po wyłączeniu w startupie:
1) C:Program FilesCommon FilesSymantec SharedccApp.exe
2) C:Program FilesCommon FilesSymantec SharedccRegVfy.exe
3) C:Program FilesCommon FilesSymantec SharedccRegVfy.exe
i zrestartowaniu komputera...

:arrow: Przy normalnie działających aplikacjach Symanteca, po włączeniu Outlooka i próbie ściągnięcia/wysłania poczty, mam następujący komunikat:

"Zadanie wysyłanie i odbieranie zgłosiło błąd (0x800CCC0F):Połączenie z serwerem zostało przerwane. Jeźeli problem będzie się pojawiać nadal, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym."
W tym momencie giną mi ikony NAV i NIS z traya, a w podglądzie zdarzeń – brak jakichkolwiek na ten temat wpisów...

Co o tym sądzicie? Bo sam juź nie wiem co mam myśleć...

Pozdrawiam

P.S.: ccApp.exe; ccRegVfy.exe; QD FastAndSafe – za co są odpowiedzialne te aplikacje? I czemu QD FastAndSafe ma taką samą ścieźkę jak ccRegVfy.exe? (jeśli powinna być inna, napiszcie jaka...)
Gagman
Dodano
16.11.2003 21:51:28
To moze rowniez zalezec od Twojego lacza. Jesli przepustowosc jest nie za dobra, to moze sie zdarzyc, ze serwer rozlaczy polaczenie. W OE jest taka opcja do ustawiania – Limity czasu serwera. Poszukaj czegos takiego w Outlooku i daj najwiekszy mozliwy.
EL NINO
Dodano
07.10.2003 03:08:54
Niestety, EL NINO NAVa zainstalowałem na końcu. W Outlooku wszystkie konta były juź wtedy skonfigurowane. Nie wiem co jest grane, bo jeszcze miesiąc temu było OK. Co ciekawe raz na kilkanaście prób wysłania maila, NAV działa poprawnie (pod warunkiem wszakźe, źe mail jest stosunkowo krótki i nie zawiera załączników). :roll:
Poza tym nadal nie wiem dlaczego Norton skanuje pocztę wychodzącą, mimo źe tą opcję wyłączyłem...

Pozdrawiam

Dzięki wielkie EL NINO za zainteresowanie :)
Gagman
Dodano
07.10.2003 02:46:15
Nie uzywam Outlooka ani NAVa 2003.
W jakiej kolejnosci instalowales te programy ? Moze najpierw NAV, ktory nie bedzie mial przypisanego zadnego konta do skanowania a dopiero pozniej Outlooka ?
EL NINO
Dodano
07.10.2003 02:29:19
Qrcze, naprawdę nikt nie wie jak mi pomóc?

Panowie, pleas :!:
Gagman
Dodano
06.10.2003 22:27:56
Gagman
Dodano:
06.10.2003 01:08:01
Komentarzy:
5
Strona 1 / 1