Nail.exe
Pewnego dnia kiedy przeskanowałem kompa antywir wykasował mi plik nail.exe i teraz jak włączam kompa to strasznie zamula i pokazuje ze nie widzi pliku nail.exe
jak to zrobić zeby tak nie było. Niekiedy jak włączam Internet Explorer to wyskakuje to samo okienko jak przy włączeniu systemu. Nie znam się za bardzo na takich rzeczach, więc prosze o do\kładne informacje.
Z góry dziękuje!!!
jak to zrobić zeby tak nie było. Niekiedy jak włączam Internet Explorer to wyskakuje to samo okienko jak przy włączeniu systemu. Nie znam się za bardzo na takich rzeczach, więc prosze o do\kładne informacje.
Z góry dziękuje!!!
Odpowiedzi: 5
Bez loga i innych informacji – do usuniecia:
(to z logow HiJack'a)
F2 – REG:system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\Nail.exe
O4 – HKLM\..\Run: [hdprwdl] C:\WINDOWS\system32\xigvkfa.exe r
O4 – HKLM\..\Run: [qywgyfm] C:\WINDOWS\System32\tocmgs.exe r
(i inne losowo nadawane nazwy plikow z "r" na koncu)
O2 – BHO: BolgerObj Class – {302A3240–4805–4a34–97D7–1645A0B08410} – C:\WINDOWS\Bolger.dll
O23 – Service: System Startup Service (SvcProc) – Unknown owner – C:\WINDOWS\svcproc.exe
Jesli nie skorzystasz z HiJack This, usuwaj recznie z rejestru.
(to z logow HiJack'a)
F2 – REG:system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\Nail.exe
O4 – HKLM\..\Run: [hdprwdl] C:\WINDOWS\system32\xigvkfa.exe r
O4 – HKLM\..\Run: [qywgyfm] C:\WINDOWS\System32\tocmgs.exe r
(i inne losowo nadawane nazwy plikow z "r" na koncu)
O2 – BHO: BolgerObj Class – {302A3240–4805–4a34–97D7–1645A0B08410} – C:\WINDOWS\Bolger.dll
O23 – Service: System Startup Service (SvcProc) – Unknown owner – C:\WINDOWS\svcproc.exe
Jesli nie skorzystasz z HiJack This, usuwaj recznie z rejestru.
Napisz chociaź jaki system. A najlepiej to daj tego loga z HijackThis. (pomoc do tego programu jest w przyklejonych)
A po 5. istnieje opcja Zmień w prawym górnym rogu kaźdego posta – ta uwaga oczywiście do sh@dow
A po 4. http://forum.centrumxp.pl/viewtopic.php?t=38926