Microsoft Office Word 2007 - gdzie zapisał plik?

Witam. Jestem nowy na forum. Mam nietypowy problem z Wordem, nigdy mi się to wcześniej nie przydarzyło, być może ktoś z Państwa będzie mógł mi pomóc. Otworzyłem pod Wordem plik który miałem w załączniku poczty Outlook Express, a więc pliku nie wgrywałem z dysku; ważne dokumenty które uzupełniałem przez cały dzień, co jakiś czas zapisując (klikając w ikonkę dyskietki). Wydawało mi się że jest wszystko w porządku, jednak gdy na drugi dzień chciałem wrócić do tego pliku, to okazało się że nigdzie go nie ma, nawet w historii Worda tak jakby tego w ogóle nie było! Dokumentu nie mogę znaleźć na dysku. Sprawdzałem pocztę Outlook Express czy nie nadpisał na tym załączniku, ale niestety nie. Nie mam pojęcia gdzie Word mógł zapisać ten dokument. Szukałem też w katalogach z dokumentami i nie ma lub jest zapisany pod inną nazwą. Mój błąd był, że wgrany z załącznika Outlook Express plik nie zapisałem od razu na dysku tylko przystąpiłem do pracy, jednakże z drugiej strony Word nie pokazywał mi żadnych komunikatów z błędem gdy nadpisywałem uzupełniony dokument. Czy ktoś z szanownego grona mógłby mi doradzić gdzie mam szukać tego pliku? Szkoda mi troszkę całego dnia pracy na pisanie tego od nowa. :( Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.

Odpowiedzi: 2

Witam Mam podobny problem tylko z Excelem, a w folderze TEMP jest z wczoraj WYŁĄCZNIE jakiś plik o rozszerzeniu .log! Dodatkowo otworzyłam go ze zwykłej poczty. Ratunku! Pomoc potrzebna od zaraz!
hinata23
Dodano
08.07.2011 10:22:29
Przeszukaj katalogi TEMP w folderze Documents & Settings. Niestety - plik będzie miał nazwę tymczasową (zaczynająca się od ~xxxxxxx.doc), więc znalezienie właściwego będzie możliwe jedynie przy pomocy sortowania w/g dat.
Veers
Dodano
09.04.2010 14:33:06
founder
Dodano:
09.04.2010 14:09:34
Komentarzy:
2
Strona 1 / 1