Mam pytanie odnośnie dostępu do neta !!!
Co jest lepsze internet przez Antene Radiową czy przez TPSA NEOSTRADE. Nie wiem na co się zdecydować. Ponoć ten przez Antene Radiową czasami poprostu sie zawiesza lub sa strasznie małe prędkości , bo bardzo duźo osób z niego korzysta. O neostradzie nic nie wiem , bo nigdy nie miałem okazji z niej korzystać. Ale wydaje mi się ,,stabilniejsza" to znaczy szybsza i zawsze działa. Internet przez antene bedzie mnie kosztował jak oczywiscie sobie załoze 50 zł , a przez neostrade 140 zł w najszybszej opcji. Jeśli brałbym neostrade i pakiet ze switchem to czy mogę podłączyć sąsiada do niego plus oczywiscie mój komputer , zwykłym kablem jaki się uźywa do sieci. No i wtedy bym sie dzielił z nim rachunkim.Czy moźna tak zrobić ??? Czy się opłaca ??? i czy wolno tak zrobić ??? ;)) Wybaczcie , ale nie znam się na tym zbytnio , a chce mieć szybki dostęp do neta . Proszę WAS o pomoc !!! Z góry wielkie dzięki :)))
Odpowiedzi: 3
Dzieki !!! Teraz juz wiem o co chodzi ! Wezme ten zestaw za 299 z modemm i routerem bo switcha juz mam w domu !!! Wielkie dzieki !!! :))))))))))
ja mam neo a moja dziewczyna radiowke i zdecydowanie bardziej polecam neostarde. nie wolno jej koorzystac z kazy i w ogole czesto siada net.
1. zetkanlem sie u siebie z 4 operatorami sieci radiowej i z kazdym sa problemy. zazwyczaj chodzi o predkosc, bo albo sasiad korzysta z kazy i wszyscy na tym cierpia, albo admin nie potrafi poradzic sobie z serverem. dotego dochodza kolesie zartownisiem, ktorzy non stop probuja dostac sie do twojego kompa.
2. neostrada, mozesz ja podzielic w obrebie jednego lokalu bez zadnych konsekwencji, nawet jesli sasiad mieszka w innym domku i polaczycie sie przewodem (sieciowy, choc tpsa daje w komplecie 2 kable ok.2m dlugosci kazdy) to i tak tpsa nie bedzie was scigala.