mam powaźny problem,pomocy!!!!!!!!!!!!!!!

witam jestem laikiem jeśli chodzi o komputery,mam powazny problem ,od wczoraj nie moge otworzyć źadnej gry i zadnego programu po prostu klikajac nic się nie da rady otworzyc a przy włączaniu systemu wyskakuję mi jakiś folder o nazwie:ISTsvc,nawet programu antywirusowego nie włącze,pomocy,otwiera się tylko internet,nie moge nawet otworzyć przywracanie systemu,co mam robić.Zgóry dziekuje za rady

Odpowiedzi: 3

Bobi_robert:
Pewnie ma to zwiazek z tym

Włącz taskmgr jesli sie da
Wylacz proces ISTsvc.exe
Wylacz Przywracanie
Usun folder C:Program FilesISTsvcISTsvc.exe
Włacz przywracanie
Usun odwolanie z HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun

Dodać naleźy źe powyzsze czyności spróbój wykonac..
Jak zacznie startować system naciś klawisz F8 i daj tryb awaryjny (administartor najlepiej) bez urachamiani sieci
po zalogowaniu w lini poleceń wpisz (Uruchom) msconfig (zakładając ze sie do systtemu dostaniesz )i tak jak pisze kolego powyłaczać co nie co .
Lub tez pozosatje naprawa systemu (wrazie braku moźliwości dostania się przez Ciebie do systemu...)
A w najgorszym razie instalka na nowo..!! I chyba w tym przypadku będzie to szybciej niź szukanie przyczyny tym bardziej jakby to był komputer w domu..
Pozdro.!!
Anonymous
Dodano
25.10.2004 22:54:02
Pewnie ma to zwiazek z tym

Włącz taskmgr jesli sie da
Wylacz proces ISTsvc.exe
Wylacz Przywracanie
Usun folder C:Program FilesISTsvcISTsvc.exe
Włacz przywracanie
Usun odwolanie z HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun
Bobi
Dodano
25.10.2004 20:22:12
iwanka1:
witam jestem laikiem jeśli chodzi o komputery,mam powazny problem ,od wczoraj nie moge otworzyć źadnej gry i zadnego programu po prostu klikajac nic się nie da rady otworzyc a przy włączaniu systemu wyskakuję mi jakiś folder o nazwie:ISTsvc,nawet programu antywirusowego nie włącze,pomocy,otwiera się tylko internet,nie moge nawet otworzyć przywracanie systemu,co mam robić.Zgóry dziekuje za rady