mała sieć
Witam!
Kolega zostawi u mnie na jakiś czas swój komputer. Pomyślałem, źe wartoby było stworzyć sieć. Oba komputery mają po gigabitowej karcie sieciowej na pokładzie. Mój komputer korzysta przy tym z Neo, którą teź chciałbym udostępnić ale z pewnymi ograniczeniami. Rozumiem, ze nie wystarczy kupić zwykły kabel i podłączyć kompy ze sobą.... Nie znam się zbytnio na budowie sieci, więc proszę o pomoc co muszę kupić, ile to będzie kosztowało i jak to wszystko ułoźyć do kupy
Kolega zostawi u mnie na jakiś czas swój komputer. Pomyślałem, źe wartoby było stworzyć sieć. Oba komputery mają po gigabitowej karcie sieciowej na pokładzie. Mój komputer korzysta przy tym z Neo, którą teź chciałbym udostępnić ale z pewnymi ograniczeniami. Rozumiem, ze nie wystarczy kupić zwykły kabel i podłączyć kompy ze sobą.... Nie znam się zbytnio na budowie sieci, więc proszę o pomoc co muszę kupić, ile to będzie kosztowało i jak to wszystko ułoźyć do kupy
Odpowiedzi: 20
Tzn. tak jak jest opisane to http://forum.centrumxp.pl/viewtopic.php?t=27775
Tzn jak ? Konta, hasla ? Usluge "Przegladarka komputera" wylaczyles ? Firewall Cie nie blokuje ?/matthew/:Zrobiłem tak jak jest napisane w przypiętym poście.
Zrobiłem tak jak jest napisane w przypiętym poście. Na moim kompie wszystko działa. Ale na drugim widać moj komputer, ale nadal nie moźna do niego wejść– znów pojawia się ten kompnikat. A na obu zrobiłem to samo...
Zrobiłem tak jak jest napisane w przypiętym poście. Na moim kompie wszystko działa. Ale na drugim widać moj komputer, ale nadal nie moźna do niego wejść– znów pojawia się ten kompnikat. A na obu zrobiłem to samo...
Nadal nie mogę udostępniać plików, ale zauwaźyłem źe moźna grać :D Mam tylko kłopot z Kerio– jak jest on włączony to nie mogę się połączyć... Jak mozna w nim zdefiniować dostęp dla IP??