laptop bez gwarancji i oprogramowania...

witam! moj dziadek kupil laptopa w sklepie komputerowym i dostał sam paragon, bez karty gwarancyjnej i bez zadnego oprogramowania do tegoż kompa (czyli vista + soft z jakimis sterownikami). pan sprzedawczyk powiedział mu ze paragon w zupelnosci wystarczy, natomiast w razie potrzeby niech zrobi kopię systemu za pomocą zainstalowanego programu. wydaje mi się ze powinien otrzymac te rzeczy, szczegolnie ze na karcie gwarancyjnej zawarte sa obowiazujace warunki umowy miedzy dwiema stronami, jak i miejsce na wpisy z napraw. czy to mozliwe ze koles przycina na oprogramowaniu i warunkach gwarancji? proszę o pomoc

Odpowiedzi: 5

Ja już gdzieś pisałem,kupiłem laptopa HP również bez oprogramowania,ale zadzwoniłem do HP Polska zapisali nr.seryjny Windowsa który jest przyklejony od spodu i za trzy tygodnie otrzymałem przesyłkę z Węgier z Windowsem i drugą z kompletem sterowników.Wszystko działa jak należy po instalacji XP woła drugą płyte ze sterownikami i jest OK! polecam zadzwonić do HP i mam nadzieję,że załatwią skoro ja otrzymałem czemu ma nie otrzymać drugi.
mx47
Dodano
26.03.2008 16:53:11
@up on zawsze swoje. @topic jeśli nootbook jest z paragonem to musi wystarczyć mi w wielkiej brytani dali też tylko paragon w pudełku tylko ksiazeczki tyle ze przysłali mi pocztą czy chce ubezpieczenie na 3 lata whatever happends :D tyle że cena za rok chyba tyle co sam laptop kosztował. zaraz sie ktos doczepi zebym sobie wybrał co pisze laptop czy nootbook hah :-k a na laptopie mam naklejke i jak zniszczona to nie zaliczają
Small Mike
Dodano
25.03.2008 17:16:12
Pewnie prościej by bło gdyby padła nazwa producenta, a moze i model notebooka, bo tak to tylko wóżenie z fusów ( do etapu: "gwarancja nie jest dokomentem obowiązkowym" włacznie ).
Rebe
Dodano
25.03.2008 08:10:10
z dokumentacji była tylko instrukcja obsługi...
Tyran
Dodano
24.03.2008 13:38:28
  • Anathema 24.03.2008 21:05:18

    [quote=Tyran]z dokumentacji była tylko instrukcja obsługi...[/quote] A to niedobrze. Moze warto udać się do sklepu i "powalczyć" o wspomniany dokument? Jak sprzęt nawali i oddasz go do sklepu to pewnie problemów robić nie będą, ale serwis gwarancyjny już tak ;-)

1. Karta gwarancyjna nie znajduje się gdzieś w dokumentach dołączonych do sprzętu? 2. Producent laptopa nie ma obowiązku dołączać oprogramowania na krążkach, jeśli umieszczone jest ono na partycji recovery dysku twardego.
Anathema
Dodano
24.03.2008 13:34:44
Tyran
Dodano:
24.03.2008 13:23:04
Komentarzy:
5
Strona 1 / 1