Kosz zagadka.
Mam problem poniewaź pliki z partycji C – systemowej, po usunięciu trafiają do kosza a z partycji D w koszu ich nie ma. We własciwościach kosza jest ustawione źeby pliki z dysków C i D tam trafiały. Nie mogę teź wyczyścic zawartości kosza z dysku D – narzędzia systemowe – czyszczenie dysku – mimo źe pisze iź program oczyszczania dysku moźe zwolnić 1017351 KB, a z C mogę. Mój system to WinXP Sp2.Proszę o pomoc w usunięciu tego problemu.
Odpowiedzi: 6
Wiesz co?? ja teź mam ten problem. I najgorsze jest to źe nic nie pomaga. Nawet format C. dysku jako całości nie formatowałem. domyślam się źe jest cos zwalone we wpisach kosza bespośrednio na dysku D: ale nie znam się na tym na tyle źeby sobie z tym poradzić. jeśli ktoś wie jak to zrobić bez formatu D: to POMOCY!!! i nie trudźcie się pisząc o ustawieniach systemu. to nie tam lezy.
Moźe jakiś program blokuje dostęp do kosza antywirus lub inny.
Moźe masz ustawione zero miejsca na śmieci na dysku D dla kosza.
Uźyj programu NERO i zobacz co w koszu i spróbuj wyczyścić.
Lub tryb awaryjny.
Moźe masz ustawione zero miejsca na śmieci na dysku D dla kosza.
Uźyj programu NERO i zobacz co w koszu i spróbuj wyczyścić.
Lub tryb awaryjny.
Dziękuje za zainteresowanie. To nie to. Pliki były male i było na nie miejsce w koszu.
A jakiej wielkości pliki usunąłeś?
Być moźe usunąłeś pliki o większym rozmiarze niź POZOSTAŁY lub CAŁY rozmiar kosza? np. obrazy plyt CD lub DVD. Wtedy takie pliki są kasowane od razu bez udziału kosza i nie waźne czy z dysku C czy z D.
Być moźe usunąłeś pliki o większym rozmiarze niź POZOSTAŁY lub CAŁY rozmiar kosza? np. obrazy plyt CD lub DVD. Wtedy takie pliki są kasowane od razu bez udziału kosza i nie waźne czy z dysku C czy z D.