Korespondencja seryjna w excelu.
Potrafie wykorzystac korespondencje seryjna z poziomu worda ale tym razem chodzi o cos odwrotnego.
Mam dokument worda z polami korespondencji seryjnej. Potrzebuje z poziomu excela
1. wybrac kilka rekordow
2. wydrukowac je z poziomu excela korzystajac ze zrobionego w wordzie dokumentu
czyli np. zaznaczam dwa rekordy w excelu i poprzez makro (lub cos innego) drukuje wypelnione nimi dwa dokumenty z worda.
Moze ktos ma jakas koncepcje?
Pozdrawiam.
Trafand
Mam dokument worda z polami korespondencji seryjnej. Potrzebuje z poziomu excela
1. wybrac kilka rekordow
2. wydrukowac je z poziomu excela korzystajac ze zrobionego w wordzie dokumentu
czyli np. zaznaczam dwa rekordy w excelu i poprzez makro (lub cos innego) drukuje wypelnione nimi dwa dokumenty z worda.
Moze ktos ma jakas koncepcje?
Pozdrawiam.
Trafand
Odpowiedzi: 2
Chyba sie nie zrozumielismy.
Ja chce drukowac z poziomu excela ale korzystajac z szablonu w wordzie. Szablon worda jest rodzajem raportu gdzie zmieniaja sie dane osoby, jej wyniki, opis proby. Dane zbierane sa w excelu i stad chce je drukowac.
Cos w stylu: otworz obiekt dokument worda, wstaw do niego pierwsze dane, wydrukuj, wstaw drugie dane, wydrukuj itd.
Tylko jak to zrobic w praktyce?
Ja chce drukowac z poziomu excela ale korzystajac z szablonu w wordzie. Szablon worda jest rodzajem raportu gdzie zmieniaja sie dane osoby, jej wyniki, opis proby. Dane zbierane sa w excelu i stad chce je drukowac.
Cos w stylu: otworz obiekt dokument worda, wstaw do niego pierwsze dane, wydrukuj, wstaw drugie dane, wydrukuj itd.
Tylko jak to zrobic w praktyce?
W excelu dodajesz kolumnę, którą np. nazwiesz "S", w rekordach które chcesz wydrukować wpisujesz np."1", w wydruku seryjnym dajesz warunek by drukował tylko rekordy gdzie S=1.
Strona 1 / 1