Konfiguracja BIOS–u

Potrzebuje pilnie pomocy! Przez swoja glupote skasowalem duplikaty plikow /sa obecnie w koszu/ i teraz nie moge wlaczyc komputera /nie dziala klawiature/, nawet w systemie awaryjnym. Zawsze musze zalogowac sie do systemu – ale nie dziala klawiatura /logitech z zamontowanymi sterownikami/i nie moge wprowadzic hasla. Czy w BIOS–ie mozna wylaczyc logowanie /administratora/ i jak to zrobic? Bardzo prosze o podpowiedz krok po krokujak to zrobic bo w tej materii jestem laikiem i nigdy jeszcze w BIOS–ie nic nie robilem. Jezeli mozna wylaczyc logowanie w BIOS–ie wtedy z kosza bede mogl przywrucic duplikaty i wszystko powinno byc w porzadku. Czy to dobre rozumowanie? Aha komputer mam od pol roku.

Odpowiedzi: 12

Musiałem zrobić formatowanie i na nowo zainstalować Windowsa XP. Opcja napraw nie powiodła się, więć sformatowałem od nowa dysk i zainstalowałem wszystko od nowa. Ma Pan racje Panie Seeke, bez formata się nie obeszło. Ale czegoś się nauczyłem – nie ruszaj tego czego nie rozumiesz. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
kolejarz
Dodano
11.09.2004 16:31:11
Ło matko – nie działa, to nie działa – zaraz się okaźe, źe mysz obsługuje 2 z 5 przycisków itp.
Inna sprawa cio to jak literki nie chodzą ? :lol:
Rebe
Dodano
09.09.2004 22:53:46
No i wyjaśniło się częsciowo, ale bez instalatora XP nic nie zdziałasz IMO, a z tym Win 2003 to nie radzę mieszać .
W BIOSie prócz klawiszy strzałek, F ,page Up, page Down, ESC, no i enter inne raczej potrzebne nie są
Seeker
Dodano
09.09.2004 22:32:29
Zapomnialem dodac – chyba najwazniejsze – po wlaczeniu komputera laduje mi sie do momentu logowania. Jak chce wpisac haslo administratora jest echo. Nie wyskakuja mi zadne kropki. – tak jakby komp nie reagowal ma klawisze. pozdrowienia.
kolejarz
Dodano
09.09.2004 22:15:02