Komp zawiesz się tak że pomaga tylko reset
Witam nie wiedziałem gdzie dodać więc napisałem tutaj. Moj problem jest taki ze komp zawiesz mi się w taki sposób jakby zamierał obraz zamraża się i nic oprócz resetu nie pomaga dzieje sie tak juz długo zrobilem chyba z tydzien temu format wszystko było ok a tu nagle dzisiaj znowu to sam. Zawiasty te nie są regularne i czasami przed dłuzszy okres ich nie ma, jedyne co zauwazyłem to to, że temperatura na procku jest dosyć wysoka i teraz wynosi 71 stopni.
MOja konfiguracja kompa to
Intel Celeron 1GHz
256Ram
karta Riva TNT 32MB
dysk Samsung 20GB
Wiem ze sprzęt dosyć zawansowany wiekowo no ale lepszy nie jest mi potrzebny. Jako dziwnie przychodzi mi namyśl to ze procek sie przegrzewa ale nie wiem nie znam się może źle rozumume. Prosze wszytkich o pomoc i z góry za nią dziękuje:mryellow: Pozdro
Odpowiedzi: 10
szczupak19poprostu spraw sobie wiatrak na cipset,bo jak cipset sie przegzewa to komputer sie zawiesz lub sie restartuje .Albo to muze być wina pamieci ram moga sie hlać wyczyść bardzo dokładnie kości ram i przemień je na odwrut moze to ci pomoze. pozdrawiam !!
Po samym błedziem ożna tylko zgadywać uzywając .. bazy wiedzy MS.
W dziale XP jest przyklejony temat z debugerem w tytule - skorzystaje z wiedzy w nim zawartej by na podstawie zawartości pliku *.dmp sprawdzić który element ( sterownik 0 powoduje błąd.
Witam.
Podpinając się do tematu: