Komenda PING
Jak mogę zablokować w Kerio Personal Firewall komendę PING.Testowałem komputer i otrzymałem wiadomość–Twój system odpowiada na komendę PING(niedobrze). Dalej pisze,źe kaźda zapora
(firewall)ma moźliwość zablokowania tego. Próbowałem zablokować–Ping and Tracert in jak równieź Ping and Tracer out,ale to nie dało źadnych efektów–w dalszym ciągu mam ten sam komunikat.Jak na to poradzić?
(firewall)ma moźliwość zablokowania tego. Próbowałem zablokować–Ping and Tracert in jak równieź Ping and Tracer out,ale to nie dało źadnych efektów–w dalszym ciągu mam ten sam komunikat.Jak na to poradzić?
Odpowiedzi: 5
Dziękuje za wszystkie porady.Proszę tylko jeszcze o jedną jak ustawić Kerio Personal Firewall w stan stealth?Jestem w tym zielony.
masz rację. kurde. taki banał. najprostsze rozwiązania zawsze najtrudniej znaleźć.. :(
http://pl.wikipedia.org/wiki/ICMP
Wystarczy zablokować ICMP.
Truteń taki sieciowiec z Ciebie, a nie wpadłeś na najprostszą rzecz.
P.S: Moźna ustawić firewall w tryb stealth to to samo ;)
P.S.2: W iptables moźna to zrobić tak: iptables –A INPUT –p icmp ––icmp–type echo–request –i eth0 –j DROP
Jak ktoś chce wiedzieć ;)
Wystarczy zablokować ICMP.
Truteń taki sieciowiec z Ciebie, a nie wpadłeś na najprostszą rzecz.
P.S: Moźna ustawić firewall w tryb stealth to to samo ;)
P.S.2: W iptables moźna to zrobić tak: iptables –A INPUT –p icmp ––icmp–type echo–request –i eth0 –j DROP
Jak ktoś chce wiedzieć ;)
znalazłem coś takiego: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=33536 moźe Ci to pomoźe.
Odpowiedź na PING
Komenda PING jest jedną z najczęściej uźywanych metod do wykrycia obecności systemu w internecie. Stwierdzenie istnienia Twojego systemu umoźliwia potencjalnemu włamywaczowi dalsze, bardziej zaawansowane próby jego eksploracji.
Twój system odpowiada na komendę PING (niedobrze).