KOD BŁĘDU NR 7
jak w tytule.....podczas próby instalacji Xp'ka po rozpoczeciu skanowania sprzetów, tuz po konsoli ASR wyskakuje błąd o kodzie nr. 7 ...??!! tak wiem ...mówi wam to tyle co mnie...nic więcej nie ma. Chciałbym zaznaczyć źe komputer tak sie zachowuje od czasu jak Właścicielka ( starsza pani) po zawieszeniu wyłączyła go z gniazdka... :? :? nie da się włączyć konsoli odyskiwania systemu ani rozpocząc nowej instalacji. Wcześniej się dało, bo to ja instalowałem i skladalem komputer, niestety nie zdołałem przyuczyć do obsługi tą miłą starsza panią :? Z moich testów wynika źe ani dysk ani źaden napęd nie jest uszkodzony...wygląda mi to na kontroler .... ale nie moźliwe źe oba siadały zwaźywszy, źe jeden był w uźyciu. Ma ktoś jakiś pomysł. Z góry dzięki :lol:
Odpowiedzi: 3
chitan::P :P Dzieki za rade, ale pracuję jako serwisant od 4 lat ;) i to są pierwsze rzeczy jakie robiłem :wink:
Nie napisałeś w poście otwierającym co zrobiłeś to się nie dziw ;)
Zajrzyj tutaj
:P :P Dzieki za rade, ale pracuję jako serwisant od 4 lat ;) i to są pierwsze rzeczy jakie robiłem :wink: hehe..ale nie chwalmy się bo to nieskoromne i nieładne :P i do rzeczy:
Niskie formatownanie WDCLEARE'em ( dysk WD CAVIAR ATA 8 MB cache 7200 o/min) następnie sprawdzenie taśm i doszedłem do wniosku, źe to musi być coś z płytą ale nie ma jak tego sprawdzić.(brak tej płyty pod slot 754).Pamieć wsadzałem swoją testową do sprawdzenia, więc teź nie pomogło. Dysk sie normalnie zachowywał po podpięciu do innego kompa. Moźe ktoś miał taki problem i wie co oznacza kod błedu numer 7 albo wie gdzie jest źródlo tego na www.microshit.com :P Pozdrówka :)