Kod 10
Witam. Mam następujący problem. Po pewnym czasie od nowego zainstalowania Windowsa zaczął występować w managerze urządzeń kod 10 przy Realtek AC'97 (zintegrowana w Acer TravelMate). Odinstalowanie sterowników i zainstalowanie ponowne pomaga, ale do czasu gdy komputer jest włączony. Gdy komputer zostanie ponownie uruchomiony znowu brakuje dźwięku i występuje kod błędu 10, ponownie trzeba instalować sterowniki. Próbowalem i z oryginalnymi sterami z płytki, z najnowszymi ze strony producenta, ale wygląda na to źe nie ma to źadnego znaczenia.
Próbowałem równieź całkowicie "od początku", tj. odinstalowałem sterowniki oraz same urządzenie. Zrobiłem restarta, system wykrył sprzęt, zainstalowałem sterowniki. Ale ciągle to samo – po restarcie znowu brak dźwięku (i kod 10).
Jedynym rozwiązaniem było na nowo zainstalowanie systemu, tylko źe po dwóch miesiącach problem powrócił.
Proszę pomóźcie!
Próbowałem równieź całkowicie "od początku", tj. odinstalowałem sterowniki oraz same urządzenie. Zrobiłem restarta, system wykrył sprzęt, zainstalowałem sterowniki. Ale ciągle to samo – po restarcie znowu brak dźwięku (i kod 10).
Jedynym rozwiązaniem było na nowo zainstalowanie systemu, tylko źe po dwóch miesiącach problem powrócił.
Proszę pomóźcie!
Odpowiedzi: 1
odisntaluj sterowniki w ten sposób, nastepnie sciągnij nowsze sterowniki, które następnie zainstaluj
Strona 1 / 1