Kerio Personall Firewall a siec.
Mam problem z Kerio Personall Firewall 6.0.9. Otoz chce za jego pomoca udostepniac Internet (Neostrada 512, Lucent CellPipe) na komputer w drugim pokoju (Win98SE). Posiadam Windows 2000. Problem polega na tym, ze po zainstalowaniu Kerio w ogole nie mam internetu na swoim komputerze (tak samo bylo pod W98). Z neostrada lacze sie przez dial–upa (zainstalowany raspppoe). Podczas konfiguracji Kerio wybieram, ze lacze sie przez Ethernet, DSL... i wskazuje sieciowke, ktora sie lacze. Moze cos robie zle? Tutaj przedstawiam zrzut z konfiguracji Traffic Policy.
Połączenie lokalne – to wlasnie sieciowka od Neostrady
Połączenie lokalne 2 – to sieciowka od LANu
Mam takze stworzone polaczenie dial–up do Neo+, moze to powinienem gdzies wcisnac? Jestem laikiem jezeli chodzi o siec i nie wiem co tu moze byc zle. Prosze o pomoc.
Połączenie lokalne – to wlasnie sieciowka od Neostrady
Połączenie lokalne 2 – to sieciowka od LANu
Mam takze stworzone polaczenie dial–up do Neo+, moze to powinienem gdzies wcisnac? Jestem laikiem jezeli chodzi o siec i nie wiem co tu moze byc zle. Prosze o pomoc.
Odpowiedzi: 5
ICS przy neo zalacza sie zawsze na polaczeniu Dial–up. Zreszta ZAWSZE udostepnianie zalacza sie na polaczeniu majacym wyjscie do internetu.
Wyzej napisalem, ze na kompie z Neo+ mam Windows 2000...Po pierwsze nie wiem czy wlaczyc udostepnianie polaczenia na karcie od Neo+ (polaczenie lokalne) czy na polaczeniu dial–up, ktorego uzywam do laczenia sie z Internetem (po zainstalowaniu raspppoe). Po drugie na drugim kompie, mimo ze dochodza pingi, nie widac sieci, zaiste problem lezy po stronie kompa z W2K, bo, wczesniej gdy w jego miejscu byl W98 problemu nie bylo.
Czy ktos wie, gdzie pod W2K ustawia sie grupe robocza dla sieci?
Czy ktos wie, gdzie pod W2K ustawia sie grupe robocza dla sieci?