Kerio Personall Firewall a siec.

Mam problem z Kerio Personall Firewall 6.0.9. Otoz chce za jego pomoca udostepniac Internet (Neostrada 512, Lucent CellPipe) na komputer w drugim pokoju (Win98SE). Posiadam Windows 2000. Problem polega na tym, ze po zainstalowaniu Kerio w ogole nie mam internetu na swoim komputerze (tak samo bylo pod W98). Z neostrada lacze sie przez dial–upa (zainstalowany raspppoe). Podczas konfiguracji Kerio wybieram, ze lacze sie przez Ethernet, DSL... i wskazuje sieciowke, ktora sie lacze. Moze cos robie zle? Tutaj przedstawiam zrzut z konfiguracji Traffic Policy.

Połączenie lokalne – to wlasnie sieciowka od Neostrady
Połączenie lokalne 2 – to sieciowka od LANu

Mam takze stworzone polaczenie dial–up do Neo+, moze to powinienem gdzies wcisnac? Jestem laikiem jezeli chodzi o siec i nie wiem co tu moze byc zle. Prosze o pomoc.

Odpowiedzi: 5

ICS przy neo zalacza sie zawsze na polaczeniu Dial–up. Zreszta ZAWSZE udostepnianie zalacza sie na polaczeniu majacym wyjscie do internetu.
EL NINO
Dodano
09.01.2005 15:51:43
Wyzej napisalem, ze na kompie z Neo+ mam Windows 2000...Po pierwsze nie wiem czy wlaczyc udostepnianie polaczenia na karcie od Neo+ (polaczenie lokalne) czy na polaczeniu dial–up, ktorego uzywam do laczenia sie z Internetem (po zainstalowaniu raspppoe). Po drugie na drugim kompie, mimo ze dochodza pingi, nie widac sieci, zaiste problem lezy po stronie kompa z W2K, bo, wczesniej gdy w jego miejscu byl W98 problemu nie bylo.

Czy ktos wie, gdzie pod W2K ustawia sie grupe robocza dla sieci?
Victor
Dodano
09.01.2005 15:11:01