Katalog zapisu pliku. Jak ustawić ???

Witam.
Mam taki problemik:
Korzystam z Office 97 (na Win98). Otwieram jakiś plik xls klikając dwukrotnie na niego. I teraz jeźeli chcę zapisać go pod inną nazwą, to okienko dialogowe pokazuje mi katalog do zapisu "Moje dokumenty", a ja chcę źeby od razu proponował zapis w katalogu z którego otworzyłem ten plik. Gdzie to ustawić ???
Dzięki. Pozdrawiam.

Odpowiedzi: 3

We wszystkich.
EL NINO
Dodano
07.02.2005 12:41:22
Dzięki. Juź sobie zmieniłem to w opcjach. Przyda się. Ale mam jeszcze takie pytanko: Czy to jest niemoźliwe tylko w Office 97, czy we wszystkich Office–ach ???
zielony81
Dodano
07.02.2005 12:01:26
Nie da sie ustawic w ten sposob. Mozliwe jest tylko jedno domyslne ustawienie, ktore mozna zmienic w Narzedzia, Opcje, Lokalizacje plikow.
EL NINO
Dodano
07.02.2005 11:38:13
zielony81
Dodano:
07.02.2005 11:26:54
Komentarzy:
3
Strona 1 / 1