Jak zablokować połaczenie modemowe??
Witam
Pracuję jako informatyk w Urzędzie Gminy i ostatnio Wójt postanowił ograniczyć wydatki i w związku z tym dostałem polecenie aby:
Zablokować korzystanie innych pracowników z internetu
Zaznaczam źe nie mamy sieci LAN i koźystamy z modemów (tylko ja mam to szczęście i posiadam DSL u siebie :D )
Sprawa wydaje się prosta moźna np. zabrać modemy :twisted: , wyłączyć porty com. Lecz gdyby było to takie proste nie rzucałbym pytania na forum!
Poniewaź:
Na kilku stanowiskach prowadzone jest rozliczanie z ZUSem (nie muszę chyba mówić źe wysyła się deklaracje przez neta).
Dlatego zaleźy mi na tym aby zablokować korzystanie z modemu ale w taki sposób abym mógł je w kaźdej chwili włączyć (ALE TYLKO JA).
Systemy oper to: WindowsXP Home Edition, Wida98 i Winda2000.
Proszę o porady, www i wszystko co pomoźe.
Mile widziany software (byle nie drogi najlepiej darmowy + chroniony hasłem).
Pracuję jako informatyk w Urzędzie Gminy i ostatnio Wójt postanowił ograniczyć wydatki i w związku z tym dostałem polecenie aby:
Zablokować korzystanie innych pracowników z internetu
Zaznaczam źe nie mamy sieci LAN i koźystamy z modemów (tylko ja mam to szczęście i posiadam DSL u siebie :D )
Sprawa wydaje się prosta moźna np. zabrać modemy :twisted: , wyłączyć porty com. Lecz gdyby było to takie proste nie rzucałbym pytania na forum!
Poniewaź:
Na kilku stanowiskach prowadzone jest rozliczanie z ZUSem (nie muszę chyba mówić źe wysyła się deklaracje przez neta).
Dlatego zaleźy mi na tym aby zablokować korzystanie z modemu ale w taki sposób abym mógł je w kaźdej chwili włączyć (ALE TYLKO JA).
Systemy oper to: WindowsXP Home Edition, Wida98 i Winda2000.
Proszę o porady, www i wszystko co pomoźe.
Mile widziany software (byle nie drogi najlepiej darmowy + chroniony hasłem).
Odpowiedzi: 2
EL NINO:XP i w2k bez problemu – wylaczasz/wlaczasz urzadzenie z konta administratora, chronionego haslem oczywiscie.