Jak wydrukować dane z arkusza excel przez Word?
Witam,
mam następujący problem: mam tabelę w excelu, gdzie każdy wiersz odpowiada jednej karteczce którą chciałbym wydrukować. np.
Tomek | 3 | 4 | 5 | 6
Ania | 3 | 4 |5 |6
i w Wordzie ma być tak:
I karteczka:
Tomek
matematyka: 3
Polski: 4
Historia: 5
WF: 6
II karteczka:
Ania
....
Jak zaimportować dane z excela do worda a następnie wstawić w odpowiednie rubryki?
Odpowiedzi: 4
Tabela może być tylko w Wordzie tylko chodzi o to aby elementy z tej tabeli były drukowane w postaci takiej maski jaką przedstawiłem powyżej. Zapiszę to w postaci pseudokodu:
[code]
dopóki row != 0:
row = pobierz jeden rekord z tabeli
drukuj:
row[imie]
row[nazwisko]
matematyka: row[matematyka]
...
[/code]
Nie bardzo to widzę. Kopiowanie całych tabel to banał, rzecz w tym, że ty chcesz zmieniać rozmieszczenie... Odpada skopiowanie pierwszej kolumny (bez pierwszej komórki - pustej) z nazwami przedmiotów i np. trzeciej, gdzie w pierwszym wierszu masz imiona dzieci a poniżej - oceny stosownie wpisane, do przedmiotu, a kopiowanie wybranych kolumn w całości np. pierwszej i trzeciej, przenosi do Worda pierwszą, drugą i trzecią. Potem i tak trzeba ręcznie usuwać drugą, skoro nie jest bieżąco potrzebna.
Nie prościej by było zrobić tabele tylko w Wordzie?
Office 2007
Który Office?
Strona 1 / 1