Jak wydrukować dane z arkusza excel przez Word?

Witam, mam następujący problem: mam tabelę w excelu, gdzie każdy wiersz odpowiada jednej karteczce którą chciałbym wydrukować. np. Tomek | 3 | 4 | 5 | 6 Ania | 3 | 4 |5 |6 i w Wordzie ma być tak: I karteczka: Tomek matematyka: 3 Polski: 4 Historia: 5 WF: 6 II karteczka: Ania .... Jak zaimportować dane z excela do worda a następnie wstawić w odpowiednie rubryki?

Odpowiedzi: 4

Tabela może być tylko w Wordzie tylko chodzi o to aby elementy z tej tabeli były drukowane w postaci takiej maski jaką przedstawiłem powyżej. Zapiszę to w postaci pseudokodu: [code] dopóki row != 0: row = pobierz jeden rekord z tabeli drukuj: row[imie] row[nazwisko] matematyka: row[matematyka] ... [/code]
kaktus94
Dodano
17.06.2012 16:02:58
Nie bardzo to widzę. Kopiowanie całych tabel to banał, rzecz w tym, że ty chcesz zmieniać rozmieszczenie... Odpada skopiowanie pierwszej kolumny (bez pierwszej komórki - pustej) z nazwami przedmiotów i np. trzeciej, gdzie w pierwszym wierszu masz imiona dzieci a poniżej - oceny stosownie wpisane, do przedmiotu, a kopiowanie wybranych kolumn w całości np. pierwszej i trzeciej, przenosi do Worda pierwszą, drugą i trzecią. Potem i tak trzeba ręcznie usuwać drugą, skoro nie jest bieżąco potrzebna. Nie prościej by było zrobić tabele tylko w Wordzie?
XanTyp
Dodano
17.06.2012 15:54:55
Office 2007
kaktus94
Dodano
17.06.2012 11:19:46
Który Office?
XanTyp
Dodano
14.06.2012 23:29:27
kaktus94
Dodano:
14.06.2012 22:54:29
Komentarzy:
4
Strona 1 / 1