Jak usunąć system operacyjny? :/

Mam następujący problem.W celu upiekszenia swojego Windows'a XP sciagnalem sobie program o nazwie Style XP.Pobawilem sie troche nim i pozmienialem co nieco.Po ponownym uruchomieniu doszedlem do wniosku iz musze za kazdym razem wybierac system operacyjny.Wczesniej mialem tylko Windows XP Profesional natomiast teraz mam oprocz tego starego Windows XP Pofesionalczy cos takiego.I ten drugi zostal najprawdopodobniej stworzony przez program Style XP.Jak go usunac?Pomozcie!

Odpowiedzi: 12

Pewnie w okolicach zakładki ze slowem Helth w nazwie.
Rebe
Dodano
30.01.2005 20:04:32
Rebe:
W BIOS–ie jest opcja wykrywania otwarcia obudowy ( case open ) – trzeba ją na disable ustawić.

A mógłbyś mi powiedzieć, gdzie dokładnie jest ta opcja, bo ja w BIOS–ie to jestem zielony i nie wiem nic?
Haidi
Dodano
30.01.2005 18:12:49
Haidi:
Przy okazji gdy jesteśmy w temacie urachamiania kompa.
Na samiutkim początku gdy włączam komputera wyświetla mi się następująca kompenda
Computer case had been open
Press SPACE to continue

Jak ją zlikwidować?

W BIOS–ie jest opcja wykrywania otwarcia obudowy ( case open ) – trzeba ją na disable ustawić.
Rebe
Dodano
06.01.2005 08:44:25
Na samiutkim początku gdy włączam komputera wyświetla mi się następująca kompenda
Press SPACE to continue

Jak ją zlikwidować?
Haidi
Dodano
06.01.2005 07:08:12
Press SPACE to continue

Jak ją zlikwidować?
Haidi
Dodano
06.01.2005 07:08:12
Hoobciu, Mattt – Jak macie zamiar dawać takie porady to lepiej nic nie mówcie.

Zrób tak jak ci inni mówili. Tj. Edytu plik boot.ini na C: ale pierw zmień prawa, i odchacz tylko do odczytu. Po edycji zaznacz spowrotem.
Pyton_000
Dodano
06.01.2005 00:16:24
Juz lepsze od formatu jest zbootowanie kompa z plyty XP i wybranie opcji napraw instalacje windows...
Mateush
Dodano
05.01.2005 23:18:01
Wpisz:
Format c:
i po sprawie:)
Hoobciu
Dodano
05.01.2005 23:06:34
start–>uruchom–>c:BOOT.INI
a następnie wklej takie oto cos jak nie wiesz co wywalic:

[boot loader]