Jak usunąć plik, który nie chce się usunąć:(?

Mam na dysku plik: C:Documents and SettingduserCookiesindex.dat. Ten plik nie chce się usunąć, występuje komunikat, źe plik moźe być uźywany przez inną osobę lub program:( Jak go usunąć? Pomóźcie, plizz! Tylko proszę mówić powoli i bez zawiłości, bo jestem laikiem:(

Odpowiedzi: 9

gusia_3:
(...)

Bo widzisz gusia_3 – trzeba trochę na daty postów patrzeć jeszcze ;)
Żółty
Dodano
18.12.2005 23:47:10
Z tego co wiem to plik index.dat jest w kaźdym systemie windows i nie stanowi źadnego zagroźenia. odpowiedzialny jest za informacje dotyczące stron internetowych. Po co go usuwać? nie lepiej się do niego przyzwyczaic.... :wink:
gusia_3
Dodano
18.12.2005 23:27:19
Sciągnij sobie program Unlocker albo skorzystaj z Killboxa.
Bobi
Dodano
18.12.2005 21:37:06
Mam podobny problm tylko tym razem tyczy sie on do pliku który pojawił sie na pulpicie ––> steaminstall_cs.exe zajmuje on 0 bajtów a jestem pewnie ze go nie sciagalem, nie chce sie usunąc, nawet commanderem, pisze ze jest uzywany, sprawdzałem hijackiem, a w menedzerze zadan w procesach nic nie ma.

pomózcie plz
voltord
Dodano
18.12.2005 21:32:29
mcgregor99:
Gośc nie chce miec pliku i tyle ....! :wink: nie rozumiem czemu prowadzicie takie sledztwo...

Dlatego źe to nic nie da, bo i tak plik zostanie utworzony ponownie tak jak potwierdził Rebe.
Jeśli jest jakiś powód takiego działania, uszkodzenie, nie zwalnianie zasobów, konflikt softwarowy jaki ma np. Norton CleanSweep 2003 z index.dat to wtedy takie działanie jest uzasadnione.
McScr@by
Dodano
20.07.2004 21:10:39
mcgregor99:
Gośc nie chce miec pliku i tyle ....! :wink: nie nrozumiem czemu prowadzicie takie sledztwo... :lol: mialem podobny problem ale z innym plikiem ...pomógł Total Commander. skoro wyskakuje taki komunikat a gość koniecznie chce usunąć index cookie to moze i tu coś zaradzi... :D