Jak otworzyć Porty ?
Witam
Kolega ma dziwny problem, ma internet radiowy firmy SIS (silicon integrate system). Od niedawna gramy w warcraft–a na battle net, i on nie moźe stawiac gier, więc chciałem otworzyć porty przez START\POŁĄCZ Z\ własciwości na "połączenie bezprzewodowe", zakładka "zaawansowane" i na samym dole wejśc w Ustawienia, ale co dziwnne nie moge w nie wejść, nie da sie kliknąć w przycisk "ustawienia". Wie ktoś moźe jak otworzyć ten port ?
Ps. Nie znam się na tym za bardzo, więc prosze bez zbędnych komentarzy. :wink:
Kolega ma dziwny problem, ma internet radiowy firmy SIS (silicon integrate system). Od niedawna gramy w warcraft–a na battle net, i on nie moźe stawiac gier, więc chciałem otworzyć porty przez START\POŁĄCZ Z\ własciwości na "połączenie bezprzewodowe", zakładka "zaawansowane" i na samym dole wejśc w Ustawienia, ale co dziwnne nie moge w nie wejść, nie da sie kliknąć w przycisk "ustawienia". Wie ktoś moźe jak otworzyć ten port ?
Ps. Nie znam się na tym za bardzo, więc prosze bez zbędnych komentarzy. :wink:
Odpowiedzi: 20
Macie jeszcze jedno wyjscie, poprosic administratora aby przekierowal wam porty na ktorych chodzi gra. Ja u siebie robilem to sam bo potrzebowalem postawic serwer CZ wewnatrz lokalnej sieci. Dla admina to nic trudnego jesli sie tylko zgodzi.
Ganzes: "na moje oko" to ty cwaniakujesz. Sorki za to słowo ale się naleźy. Nie czytasz tematu od początku, piszesz kompletne bzdury wykluczone juź przedtem.
Salio i Darkone: najlepiej byłoby się w tym monmencie postarać o IP publiczne a potem skonfigurować własny firewall
Salio i Darkone: najlepiej byłoby się w tym monmencie postarać o IP publiczne a potem skonfigurować własny firewall
Salio:Szlak mie trafia ludzie myślo ze kaźdy jest ańsztajnem.....