Jak nagrać film na CD
ściagam filmy za pomocą eMule chciałem kilka nagrać na CD, noi pojawił się problem, mam nero7 jak chcę nagrać mówi mi coś takiego:
Przynajmniej jednego pliku nie moźna dodać do kompilacji.
Plik 'D:\programy\Filmy\Garfield\Garfield.2004.(Dubbing.PL).[SSB].avi.ini' jest nieprawidłowy. Wymagany plik MPEG–1 kodowany dla Video CD:
audio: 44,1 kHz; stereo; 224 kbit/s
wideo: 352 x 240/29,97 Hz lub 352 x 240/23,976 Hz lub 352 x 288/25 Hz
Znaleziono następujące problemy:
– nieprawidłowe kodowanie strumienia dla [Super] Video CD
– brak wideo
– brak audio
Plik 'D:\programy\Filmy\Garfield\Thumbs.db' jest nieprawidłowy. Wymagany plik MPEG–1 kodowany dla Video CD:
– brak wideo
– brak audio
próbowałem normalnie zrobić płytkę pomijając nero, nic z tego źadnego filmu nie mogę nagrać :evil:
Czy ktoś mógłby mi pomóc czy jest jakaś rada jestem zielony w trmacie obsługi kom.czy moźne nagrać te filmy bo moźe nie??? :(
Przynajmniej jednego pliku nie moźna dodać do kompilacji.
Plik 'D:\programy\Filmy\Garfield\Garfield.2004.(Dubbing.PL).[SSB].avi.ini' jest nieprawidłowy. Wymagany plik MPEG–1 kodowany dla Video CD:
– brak wideo
– brak audio
Plik 'D:\programy\Filmy\Garfield\Thumbs.db' jest nieprawidłowy. Wymagany plik MPEG–1 kodowany dla Video CD:
– brak wideo
– brak audio
próbowałem normalnie zrobić płytkę pomijając nero, nic z tego źadnego filmu nie mogę nagrać :evil:
Czy ktoś mógłby mi pomóc czy jest jakaś rada jestem zielony w trmacie obsługi kom.czy moźne nagrać te filmy bo moźe nie??? :(
Odpowiedzi: 6
Da się, ale nie u kaźdego.
Tym razem ujmę to inaczej niź standardowo:
Trzeba do tego mieć sprzęt umoźliwiający obejście pewnej specyfikacji oraz wiedzę szerszą niź ta dotycząca skąd ściągnąć program/film/grę/muzykę itp.
Tym razem ujmę to inaczej niź standardowo:
Trzeba do tego mieć sprzęt umoźliwiający obejście pewnej specyfikacji oraz wiedzę szerszą niź ta dotycząca skąd ściągnąć program/film/grę/muzykę itp.
No nie da się ukryć,czemu tak głośno piszesz,