Jak można zabezpieczyć komórki Excela przed zaznaczeniem i skopiowaniem do innego skoroszytu?

Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc i odpowiedz na pytanie. Jak można zabezpieczyć komórki Excela przed zaznaczeniem i skopiowaniem do innego skoroszytu? Z góry za pomoc dziękuję.

Odpowiedzi: 1

Wszystkie komórki maja domyślnie ustawiony atrybut "Blokuj". Czyli jeżeli chcesz żeby niektóre z nich można było edytować/zaznaczać/kopiować powinieneś usunąć z nich ten atrybut. Później robisz tak Narzędzia -> Ochrona -> Chroń arkusz Pokazuje Ci się okienko z opcjami jakie chcesz zastosować, zaznaczasz co Ci jest potrzebne, wpisujesz hasełko i dajesz OK. Potwierdzasz drugi raz hasło i masz zablokowany arkusz.
pulkownik
Dodano
19.08.2007 03:08:44
klimgar
Dodano:
25.07.2007 02:53:32
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1