irytująca sprawa

Jestem początkującym uźytkownikeim xp. Mam 2 sprawy dla osób bardziej obeznanych z xp niz ja. Pierwsza to – co naleźy zrobić źeby w folderach pokazywały sie zawsze ikony a nie jakieś ,, kafelki'' czy miniatury>? Druga sprawa to – czy da się usunąć Pomoc i obsługe techniczną z paska start, jeźeli nie to jak ją odinstalować. pomocy!

Odpowiedzi: 6

ufff... dzięki wszystkim którzy mi pomogli (gpedit.msc pomogło) w rozwiązaniu moich problemów. teraz jestem o wiele szczęśliwszm człowiekiem. Dzięki!!!
Anonymous
Dodano
24.01.2004 16:18:24
Helpa wylaczysz albo w gpedit.msc (z Uruchom), albo bezposrednio w rejestrze.
EL NINO
Dodano
24.01.2004 16:08:30
dzięki za rozwiązanie pierwszego problemu a co do drugiego to wiedziałem jak usunąć pomoc i obsługe technicznę w nowym pasku start,ale chodziło mi właściwie o stary. Próbowałe kilku tweaków i do tej pory nie znalazłem takiego Z tą opcję. Jakby ktoś znał tweaka z tą opcją to proszę o podanie jego nazwy.
Anonymous
Dodano
24.01.2004 14:54:12
Rozwiązanie 2. problemu zaleźy od rodzaju paska startu, który uźywasz u siebie w systemie. W wypadku "nowego menu" wystarczy kliknąć prawym na wolne miejsce paska. Wybrać właściwości––>Menu start––>Dostosuj...––>Zaawansowane i na liście znaleźć i odznaczyć tę opcję.

Jesli chodzi o drugi pasek, to jest z tym więcej zabawy. Konieczne są albo ręczne zmiany w rejestrze, albo uźycie jakiegoś Tweaka. Z tym źe nie kaźdy ma taką moźliwość. Osobiscie nie spotkałem się z takim tweakiem, a sam uźywam nowego paska.
Pawek
Dodano
24.01.2004 11:01:20
:D :D :D Wzywasz pomocy jakby komputer rozsypal Ci sie na czesci pierwsze i nie wiesz jak go poskladac od nowa :D
DRiVeR
Dodano
23.01.2004 19:19:04
1. Otwierasz np Mój komputer, klikasz prawym przyciskiem myszki, wyświetli Ci się menu kontekstowe, z którego wybierasz Widok ––> Ikony.
Następnie klikasz w Moim komputerze u góry na Narzędzia ––> Opcje folderów ––> Widok –– ZASTOSUJ DO WSZYSTKICH FOLDERÓW, zatwierdzasz OK.