ipnathlp ???
Jak mój nick wskazuje jestem zielona do potęgi n–tej :) Dlatego proszę podpowiedzcie co mogę zrobić źeby pozbyć się tego błądu??? W podglądzie zdarzeń pokazuje się za kaźdym kliknieciem myszką :( Tylko bardzo proszę o ewentualne wytłumaczenie " jak krowie na rowie"
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: ipnathlp
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 32003
Data: 2003–05–01
Godzina: 02:11:14
Uźytkownik:
Komputer:
Opis:
Translator adresów sieciowych (NAT) nie moźe zaźądać wykonania operacji przez moduł tłumaczący, pracujący w trybie jądra. Moźe to wskazywać na błąd konfiguracji, niewystarczające zasoby lub na błąd wewnętrzny. Dane zawierają kod błędu.
Aby znaleźć więcej informacji, zobacz http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi technicznej.
Dane:
0000: 1f 00 00 00 ....
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: ipnathlp
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 32003
Data: 2003–05–01
Godzina: 02:11:14
Uźytkownik:
Komputer:
Opis:
Translator adresów sieciowych (NAT) nie moźe zaźądać wykonania operacji przez moduł tłumaczący, pracujący w trybie jądra. Moźe to wskazywać na błąd konfiguracji, niewystarczające zasoby lub na błąd wewnętrzny. Dane zawierają kod błędu.
Aby znaleźć więcej informacji, zobacz http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi technicznej.
Dane:
0000: 1f 00 00 00 ....
Odpowiedzi: 11
zielona:Niestety wiem jaka to przyjemność być na modemie :(
Mam go od 6 lat. Niestety dopiero teraz zawitała jaskółka i mogę zmienić. Tylko z tego co mi mówiono, nie bardzo będę mogła pozwolić na pomoc zdalną. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje ( o ile to prawda)i czy moźna wymusić na dostawcy taką opcję?
Niestety nie mam płytki ani 98 ani ME tylko XP :(
To bardzo dobrze XP do sieci i do nowych programów jest dobry duzo lepszy jak te poprzednie windy typu 98 czy ME Moim zdniem najlepszy system z pod znaku Micorosoftu.