Internetcalls - problem
Witam. Używam programu VoIp - Internetcalls (4.02 build 519). Posiadam laptopa Toshiba P200-1ED (karta dźwiękowa Realtek HD Audio ALC268, wersja sterownika 6.0.1.5700), system Vista Home Premium SP1 (oryginalna). Problem polega na tym, iż podczas połączenia z numerem telefonu wyskakuje błąd [i][b]"The call failed due to sound device problem on this computer"[/b][/i] - czyli problem z kartą dźwiękową, a chyba raczej ze sterownikami. Próbowałem uruchomić program w trybie zgodności z Windows XP SP2 (or higher), Windows 2000 - niestety ten sam efekt. Co ciekawsze, gdy nie miałem zainstalowanego SP1 program działał dobrze. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Może jednak muszę odinstalować SP1, ale nie wiem czy bez SP1 będę miał dostęp do wszystkich poprawek Visty wydanych przez Microsoft. Dziękuję za zainteresowanie tematem i ewentualne podpowiedzi.
[b]
P.S. Problem rozwiązałem połowicznie. Zainstalowałem od nowa Windowsa i jak na razie wszystko działa, ale na pewno jest to problem sterowników karty dźwiękowej. Uaktualniałem sterowniki do dźwięku w innym laptopie i niestety program się wywalił, po powrocie do starych sterów jest ok.[/b]
Odpowiedzi: 0
Strona 0 / 0