instalacja xp–– jaka karta graficzna??
witam jestem początkującym, a chodzi mi o to ze nie moge zainstalowac xp, a powodem jest ge force 2 mx 400 – bynajmniej tak sie doczytałem w postach na tym forum, źe naleźy na czas instalacji zmienić na jakąś inną. Nie mam zabardzo od kogo pozyczyć wiec chciałbym kupic, czy mozecie mi poradzic jaką moźliwie najtańszą dzieki ktorej bede mógł zainstalować xp na moim złomie.
Przy instalacji wyskakuje mi jakis błąd i musze ją zakończyć. Mój sprzęt: duron 800, via km133a, ge force 2 mx400, 192 ram, dzwiekowka zintegrowana.
Przy instalacji wyskakuje mi jakis błąd i musze ją zakończyć. Mój sprzęt: duron 800, via km133a, ge force 2 mx400, 192 ram, dzwiekowka zintegrowana.
Odpowiedzi: 9
Wyjmij jedna kostkę ramu np tą 64. I spróbuj zainstalować system.
wyskakiwał błąd, później reset i kursor :(
nie moge teraz zobaczyc co to za błąd poniewaz dostep do tego komputera bede mial za tydzien i dopiero wtedy zapisze sobie go. A jeśli chodzi o ram to mam 2 kostki 128 i 64. dzieki i pozdrawiam. :roll:
nie moge teraz zobaczyc co to za błąd poniewaz dostep do tego komputera bede mial za tydzien i dopiero wtedy zapisze sobie go. A jeśli chodzi o ram to mam 2 kostki 128 i 64. dzieki i pozdrawiam. :roll:
Skad wiesz ze to wina grafiki ? Przy Nvidii instalacja stawala na czarnym ekranie z pulsujacym kursorem a Ty piszesz o jakims bledzie. Moze to jednak nie grafa a np. walniety RAM ? Co to za blad ? Co pisze na ekranie ? Jesli odczytasz tresc, wrzuc jakis charakterystyczny fragment do forumowej wyszukiwarki.
próbowałem juz seeker ale dalej to samo. początkowo myslałem ze to wina nagrywarki bo pracowała jako cd rom.
No to jak jest zintegrowana to wyjmijcie tą GF2 i zainstaluj mu XP na tej zintegrowanej i powinno wszystko grać
sprobuje a jak nie to brat bedzie musiał nazbierac na nową karte, i dopiero wtedy bedzie mogł podziwiac uroki xp :D dzisiaj jego oszczednosci poszły na dvd rom, klawiature, myszke i gre.