iexplore.exe – otwartych kilkadzisiąt procesów
witam,
mam spory problem, po uruchomieniu kompa, zaczyna mi się uruchamiać jeden po drugim explore.exe, tzn. nie odpalaja mi sie przeglądarki, tylko widze to w procesach. Co z tym zrobić? Skanowałem Avastem, AdAwarem i HijackThis i dlaj nic. POMOCY!!!
mam spory problem, po uruchomieniu kompa, zaczyna mi się uruchamiać jeden po drugim explore.exe, tzn. nie odpalaja mi sie przeglądarki, tylko widze to w procesach. Co z tym zrobić? Skanowałem Avastem, AdAwarem i HijackThis i dlaj nic. POMOCY!!!
Odpowiedzi: 20
a gdzie log?
Witam, podlacze sie pod temat, bo mam od kilku dni ten sam problem. Przeczytalam posty z tego tematu i niestety nie znalazlam dla siebie rozwiazania. Przeczesalam komputer, wszsytkimi poelconymi tutaj programami i mam komputer czysty, niestety problem istnieje. Zalaczam logs file z hijackthis, moze ktos cos znajdzie. Niestety jestem totalnym laikiem co do szperania w kompie i usuwania czegokolwiek. Najczesciej poprostu formatuje c:, ale teraz nie bardzo bym chciala, wiec licze na pomoc.
Milo mi, ze udalo sie pomoc.
Rejestru nie ma sie czego obawiac, bo zawsze wczesniej mozna zrobic kopie. A te wszystkie programy ? No coz. Nie uzywam, bo nie lubie smieci na dysku a gdybym mial wgrywac kilkanascie tylko po to, zeby pozniej i tak zrobic format, to dziekuje. Wole wlasne palce na klawiaturze, oczy i chwile zastanowienia.
P.S. Info o tym netdc.exe znalazlem na jakiejs hiszpansko–jezycznej stronie :wink: .
Rejestru nie ma sie czego obawiac, bo zawsze wczesniej mozna zrobic kopie. A te wszystkie programy ? No coz. Nie uzywam, bo nie lubie smieci na dysku a gdybym mial wgrywac kilkanascie tylko po to, zeby pozniej i tak zrobic format, to dziekuje. Wole wlasne palce na klawiaturze, oczy i chwile zastanowienia.
P.S. Info o tym netdc.exe znalazlem na jakiejs hiszpansko–jezycznej stronie :wink: .
Jeszcze raz dziekuję za pomoc. Naprawdę jest NIEOCENIONA.