ICS połączone komputery
hej!
mam pytanko połączyłem własnie dwa komputery poprzez sieciówki (w jednym kompie mam dwie sieciówki (win xp) a w drugim kompie (win 98) jedna sieciówka) i teraznigdzie nie mogę znaleźc co robić dalej źeby komputery widziały siebie i stworzyć połączenie ICS.
czy w win xp trzeba dodać konto dla tego drugiego komputeraz źeby stworzyć ICS!
prosze pomocy bo jestem w tym zielony :/
mam pytanko połączyłem własnie dwa komputery poprzez sieciówki (w jednym kompie mam dwie sieciówki (win xp) a w drugim kompie (win 98) jedna sieciówka) i teraznigdzie nie mogę znaleźc co robić dalej źeby komputery widziały siebie i stworzyć połączenie ICS.
czy w win xp trzeba dodać konto dla tego drugiego komputeraz źeby stworzyć ICS!
prosze pomocy bo jestem w tym zielony :/
Odpowiedzi: 5
powyłączaj firewalle na chwilę i zobacz czy pomoźe.
Jeśli tak to później je skonfiguruj poprawnie.
Grupy robocze takie same ?
http://www.banita.pl/konf/konfiguracja.html
Moźe to pomoźe
Jeśli tak to później je skonfiguruj poprawnie.
Grupy robocze takie same ?
http://www.banita.pl/konf/konfiguracja.html
Moźe to pomoźe
chcę źeby komputery widziały się, internet juź działa na kompach ale wzajemnie nie widzą się :/
Co w koncu chcesz zrobic ? Zalaczyc ICS, czyli udostepnienie internetu, czy chcesz zeby kompy sie widzialy ?
Ten XPek z SP1 ? Z SP2 ? Bez niczego ? W98 ma jakiegos firewalla ? Skonfigurowales dobrze siec ? Grupa robocza, NetBios, itd... ? XPek skad ma internet ?
Ten XPek z SP1 ? Z SP2 ? Bez niczego ? W98 ma jakiegos firewalla ? Skonfigurowales dobrze siec ? Grupa robocza, NetBios, itd... ? XPek skad ma internet ?
komputery pingują się ale nie są widoczne :/
jak zrobić teraz źeby stworzyły swego rodzaju sieć tzn źeby widziały się?
pozdrawiam
jak zrobić teraz źeby stworzyły swego rodzaju sieć tzn źeby widziały się?
pozdrawiam