Grupa programistyczna - .Net
Szukam ludzi chętnych do założenia grupy programistycznej .NET 2.0.
Informacje o mnie:
Jestem studentem 2 roku Informatyki na UŁ mam półroczne doświadczenie w programowaniu i projektowaniu obiektowym w języku C#. Wcześnie pisałem w C/C++/Java/PHP. Większość moich projektów na uczelnie pisałem w tym języku. Chciałbym poszerzyć moją wiedzę odnośnie całej platformy .Net - szczególnie w kierunku ADO i ASP.NET a także wykorzystać ją do programowania w zespole.
Cele grupy:
Opanowanie programowania i projektowanie na platformie .Net 2.0 poprzez wykonywanie projektów
Poznanie metodologii pracy w grupie programistycznej - eXtremeProgramming (XP), .
Obsługa narzędzi do wspomagania projektowania i kontroli wersji: SVN, docWiki, Track.
Skład grupy i informacje ogólne:
Maksymalnie 6-8 osób które będą współpracować nad projektami informatycznymi. Każdy projekt będzie miał określone ramy czasowe 1-3 tygodni podczas których będziemy się nim zajmowali.
Moje wymagania odnośnie członków:
Czas na całą tą zabawę !
Przyzwoity wiek >= 16 (bywają wyjątki).
Programowanie strukturalne na poziome dobrym w dowolnym z języków: Pascal/C/C++ bądź inne.
Sumienność i umiejętność pracy w grupie - ludzi o słomianym zapale nie potrzebujemy :) .
Język angielski na poziome czytania ze zrozumieniem dokumentacji, referencji, komentarzy w kodzie etc. - bez tego ani rusz.
Poczucie humoru i zdrowe podejście do samego siebie.
Samodzielne dokształcanie z dokumentacji i innych źródeł - my wskazujemy gdzie szukać, ale to ty musisz to znaleźć.
Dodatkowymi atutami będą:
Programowanie obiektowe w dowolnym z języków
Znajomość wzorców projektowych
Doświadczenie w programowaniu w .NET.
Studia informatyczne
Aktualny skład:
W zespole znajdują się już 4 osoby zainteresowane czekamy na kolejnych członków i zaczynamy z rozpoczęciem roku akademickiego.
Rekrutacja: