Funkcja vlookup
Witam,
Mam taki problem: posiadam dwa arkusze, w kazdym arkuszu sa po dwie kolumny i 10 wierszy.
I teraz tak chcialbym dodac do wierszy w moim pierwszym arkuszu dodac warotsc drugiej kolumny z drugiego arkusza.
Uzywam czegos takieg: [code]=VLOOKUP(1;Sheet2!A1:B9;2)[/code] w pierwszym wierszu i to dziala.
Natomiast po przeciagnieciu tej formuly na wszystkie wiersze wywala blad.
Wiem ze zmienia sie zakres.
Dodam jeszcze ze generalnie chodzi o to zeby do wiersza pierwszego dodac wartosc 1-ego wiersza z drugiego arkusza, itd az do wiersza nr 10.
Jak to zrobic z automatu
Odpowiedzi: 2
moze wstaw kolego plik ... to Ci pomoge zrobie ...
bo tak jest ciezko pomoc.
Jak rozumiem do komórki A1 pierwszego arkusza chcesz dodać wartość z komórki B1 drugiego arkusza i zapisać to gdzie? W A1 pierwszego arlkusza?
Strona 1 / 1