FILM NA DVD :(
Yo!
mam plik(np.avi) z filmem i plik txt z tlumaczeniem do tego filmu.jak zrobic i zeby nagrac plytke ktora bedzie chodzic w normalnym odtwarzaczu DVD i zeby napisy sie wyswietlaly?jest to mozliwe?
ja jestem zielony:) w tych sprawach...
mam plik(np.avi) z filmem i plik txt z tlumaczeniem do tego filmu.jak zrobic i zeby nagrac plytke ktora bedzie chodzic w normalnym odtwarzaczu DVD i zeby napisy sie wyswietlaly?jest to mozliwe?
ja jestem zielony:) w tych sprawach...
Odpowiedzi: 18
Moźe inna wersja tmpgencodera coś zdziała. Innego pomysłu nie mam.
no i efek jest taki ze po 45% procesu przerabiania, kompa mi samoistnie zrestartowalo i cale przerabianie szlag trafil :x
TO KONIEC !!! nie udalo mi sie przerobic avi na vcd
ps. dzieki za wszyskie rady jakie mi podaliscie
–POZDRAWIAM!!!
TO KONIEC !!! nie udalo mi sie przerobic avi na vcd
ps. dzieki za wszyskie rady jakie mi podaliscie
–POZDRAWIAM!!!
wiesz SLAY3R wcisnolem OK na tym bledzie i poszlo!
jak narazie przerabia bez zaklocen ale zobaczymy efekt koncowy... :roll:
nerwy mam juz na wlosku,dzs sie4 chyba wykoncze :?
jak narazie przerabia bez zaklocen ale zobaczymy efekt koncowy... :roll:
nerwy mam juz na wlosku,dzs sie4 chyba wykoncze :?
Nie mam pojęcia.
Moźe spróbuj puścić przez frameserver. Najpierw odpal virtualduba, załaduj ten film, odpal frameserver, i załaduj ten plik vdr do tmpgencodera, moźe pójdzie.
Moźe spróbuj puścić przez frameserver. Najpierw odpal virtualduba, załaduj ten film, odpal frameserver, i załaduj ten plik vdr do tmpgencodera, moźe pójdzie.
zrobilem wszystko dokladnie jak podales ale zobacz co sie stalo! wywalilo jakis blad ... i czemu?
W sumie mogłes odrazu z frame servera ładować do tmpgencodera, ale skoru juź masz pliczek avi z wtopionymi napisami to rób tak: