FILM NA DVD :(

Yo!
mam plik(np.avi) z filmem i plik txt z tlumaczeniem do tego filmu.jak zrobic i zeby nagrac plytke ktora bedzie chodzic w normalnym odtwarzaczu DVD i zeby napisy sie wyswietlaly?jest to mozliwe?
ja jestem zielony:) w tych sprawach...

Odpowiedzi: 18

Moźe inna wersja tmpgencodera coś zdziała. Innego pomysłu nie mam.
SLAY3R
Dodano
27.01.2004 21:31:04
no i efek jest taki ze po 45% procesu przerabiania, kompa mi samoistnie zrestartowalo i cale przerabianie szlag trafil :x
TO KONIEC !!! nie udalo mi sie przerobic avi na vcd
ps. dzieki za wszyskie rady jakie mi podaliscie
–POZDRAWIAM!!!
Doktor X
Dodano
27.01.2004 20:54:23
wiesz SLAY3R wcisnolem OK na tym bledzie i poszlo!
jak narazie przerabia bez zaklocen ale zobaczymy efekt koncowy... :roll:
nerwy mam juz na wlosku,dzs sie4 chyba wykoncze :?
Doktor X
Dodano
27.01.2004 20:13:55
Nie mam pojęcia.
Moźe spróbuj puścić przez frameserver. Najpierw odpal virtualduba, załaduj ten film, odpal frameserver, i załaduj ten plik vdr do tmpgencodera, moźe pójdzie.
SLAY3R
Dodano
27.01.2004 18:36:07
zrobilem wszystko dokladnie jak podales ale zobacz co sie stalo! wywalilo jakis blad ... i czemu?
Doktor X
Dodano
27.01.2004 18:11:52
W sumie mogłes odrazu z frame servera ładować do tmpgencodera, ale skoru juź masz pliczek avi z wtopionymi napisami to rób tak: