Film DVD i brak dźwięku
Witam szanownych forumowiczów.
Mam lekko denerwujący mnie problem....
Pozwólcie, źe opiszę sytuację.
Poniewaź studiuję w innym mieście, niź moje rodzinne, mam zatem dwa kompy – jeden tu, drugi tam. W tamtym jest tylko normalna nagrywarka CD. W tym – zarówno nagrywarka CD jak i DVD.
I teraz: ostatnio mamuśka dała mi płytę DVD źebym ją przegrała i zrippowała, tak, by mogła ją obejrzeć na tamtym kompie. Ja płytę włączam u siebie a ona nie ma dźwięku. Obraz jest a dźwięku brak. Skopiowałam jej tą płytę (opcja "kopia DVD" w nero), bo oryginalną musiała oddać. Włączyłam kopię – równieź brak dźwięku. Więc pomyślałam sobie, źe oryginalnie płyta źle została nagrana (bo robili ją pseudofachowcy). Ale moja mama, uświadomiła mnie wczoraj, źe sprawdzała obie płyty (oryginalną i wykonaną przeze mnie kopię) na jakimś tam odtwarzaczu DVD i obie MAJĄ dźwięk! I teraz! Dlaczego u mnie nie było dźwięku???? Jak widzicie w moim podpisie mam kartę dźwiękową SB Audigy 2 ZS....Czyźby tu był pies pogrzebany?? Do tej pory nie miałam problemu z nagrywaniem, robieniem, czy oglądaniem filmów DVD. Nagrywarkę mam od niedawna (jakieś 3 miesiące). Ma ktoś jakieś sugestie? Jeśli tak, proszę o wyczerpujące porady ;)
Pozdrawiam
Lia
Mam lekko denerwujący mnie problem....
Pozwólcie, źe opiszę sytuację.
Poniewaź studiuję w innym mieście, niź moje rodzinne, mam zatem dwa kompy – jeden tu, drugi tam. W tamtym jest tylko normalna nagrywarka CD. W tym – zarówno nagrywarka CD jak i DVD.