Film DVD i brak dźwięku

Witam szanownych forumowiczów.
Mam lekko denerwujący mnie problem....
Pozwólcie, źe opiszę sytuację.
Poniewaź studiuję w innym mieście, niź moje rodzinne, mam zatem dwa kompy – jeden tu, drugi tam. W tamtym jest tylko normalna nagrywarka CD. W tym – zarówno nagrywarka CD jak i DVD.
I teraz: ostatnio mamuśka dała mi płytę DVD źebym ją przegrała i zrippowała, tak, by mogła ją obejrzeć na tamtym kompie. Ja płytę włączam u siebie a ona nie ma dźwięku. Obraz jest a dźwięku brak. Skopiowałam jej tą płytę (opcja "kopia DVD" w nero), bo oryginalną musiała oddać. Włączyłam kopię – równieź brak dźwięku. Więc pomyślałam sobie, źe oryginalnie płyta źle została nagrana (bo robili ją pseudofachowcy). Ale moja mama, uświadomiła mnie wczoraj, źe sprawdzała obie płyty (oryginalną i wykonaną przeze mnie kopię) na jakimś tam odtwarzaczu DVD i obie MAJĄ dźwięk! I teraz! Dlaczego u mnie nie było dźwięku???? Jak widzicie w moim podpisie mam kartę dźwiękową SB Audigy 2 ZS....Czyźby tu był pies pogrzebany?? Do tej pory nie miałam problemu z nagrywaniem, robieniem, czy oglądaniem filmów DVD. Nagrywarkę mam od niedawna (jakieś 3 miesiące). Ma ktoś jakieś sugestie? Jeśli tak, proszę o wyczerpujące porady ;)
Pozdrawiam
Lia

Odpowiedzi: 5

MarcinX:
Brak kodeków audio lub uszkodzony (soft) player dvd.
Zainstaluj/przeinstaluj Win DVD lub Power DVD problem zniknie

Obstawiam brak kodeków audio, a co do softu, to film oglądałam standardem: Windows Media Playerem.

Jutro będę miała tą płytkę, więc sprawdzę. Juź ściągnęłam jeden z programów poleconych przez spiderko do wykrywania kodeków, więc zobaczymy. Zatem jutro się odezwę. Ale jak macie jeszcze jakieś pomysły, to równieź mile widziane.
Lia
Dodano
06.06.2005 21:46:03
Brak kodeków audio lub uszkodzony (soft) player dvd.
Zainstaluj/przeinstaluj Win DVD lub Power DVD problem zniknie
MarcinX
Dodano
06.06.2005 21:10:51