Excel – zliczanie zaleźnie od daty
Mam bardzo prosty formularz, aczkolwiek nie mam zielonego pojecia jak sie za to zabrać. Od razu mówię, ze w Excelu znam tylko podstawy, a i nawet pewnie mniej.
Otoz mam taką tabelę – trzy kolumny:
– KLIENT – KWOTA DO ZAPŁATY – TERMIN ZAPŁATY –
I teraz chciałbym zrobić tak, by program wyszczególniał mi jakie w kazdym miesiącu będą przychody – czyli np. zlicza cały sierpień 2005, potem wrzesień 2005 itp. Jeśli chodzi o samą ideę algorytmu, to nie ma problemu – tyle, ze znam C++, PHP a VB ni w ząb. Moźe da się to zrobić bez VB ?
Błagam – pomóźcie...
Otoz mam taką tabelę – trzy kolumny:
– KLIENT – KWOTA DO ZAPŁATY – TERMIN ZAPŁATY –
I teraz chciałbym zrobić tak, by program wyszczególniał mi jakie w kazdym miesiącu będą przychody – czyli np. zlicza cały sierpień 2005, potem wrzesień 2005 itp. Jeśli chodzi o samą ideę algorytmu, to nie ma problemu – tyle, ze znam C++, PHP a VB ni w ząb. Moźe da się to zrobić bez VB ?
Błagam – pomóźcie...
Odpowiedzi: 1
Hej!!
Funkcja BD.SUMA
Pozdrawiam
Funkcja BD.SUMA
Pozdrawiam
Strona 1 / 1