Excel: Wydruk na czarno, mimo iż kolor tekstu dobrany np.szary....
Witam i pozdrawiam - jako nowy - wszystkich forumowiczów!
Mój problem: dobieram w komórce kolor czcionki szary, widzę w arkuszu na ekranie czcionki w tym kolorze, ale w poglądzie wydruku i samym wydruku, wszystko jest na czarno, dlaczego? Ustawień drukarki nie zmieniam (tryb ek. WYŁ.), w Wordzie drukuje zgodnie z dobranym odcieniem szarości. Drukarka laser HP5P, Windows XP. Sprawdziłem na 4 komputerach i na dwóch kolor czcionki zgadza się z podglądem wydruku, a w pozostałych nie.
pozdrawiam
PS Mam fakturę VAT w Wordzie ze wstawionym obiektem w Excelu i nie mogę wydrukować całego dokumentu w jednym kolorze, bo część excelowa jest drukowana na czarno, a reszta w narzuconym kolorze szarym (oszczędanie tonera)
Odpowiedzi: 1
:wtf: ](*,)
Strona 1 / 1