EXCEL formuły

witam
mam problem jak napisać formułe aby dodać dwie komórki np.B2iB5 a jak aby zminusowac od F1 komorki B18,D18,F18 czy jest to mozliewe prosze o pomoc jakąś mądrą głowe :?

Odpowiedzi: 12

wielkie dzięki
ormo1
Dodano
15.08.2005 17:34:40
Wynik pomnóź przez 1,07
Trebor
Dodano
15.08.2005 17:28:06
wielkie dzięki Trebor sam bym tego nie zrobił jakbys mógł to jeszcze bym potrzebował dodać do do wartości z marźą 7% watu
ormo1
Dodano
15.08.2005 16:48:08
Hej!!
Zerknij do załącznika.
Pozdrawiam
Trebor
Dodano
15.08.2005 11:32:27
witam mam jeszcze jedni pytanko do fachowców
jak napisać formułe
np towar w hurtowni kosztuje 100zł ja dostaje z upustem 10% to jest 90 zł doliczam swoją marze 15%to wychodzi 103.5 zł jak zrobic aby w pierwszej komorce
wpisać wartośc brutto 100zł w drugiej B2 upust np 10% wtrzeciej C2 wychdziła by wartość – upust w czwartej D2 dodaje marze w piatej wychodzi wartośc + marza
w załączniku śą moje wypociny jakby ktoś to poprawił byłbym wdzięczny
ormo1
Dodano
14.08.2005 21:29:31
owszem jest 2 pozycje zablokuj i ukryj ale trzeba uruchomić ochrone jak sie włączy chroń arkusz to nic nie mozna zrobić efekty dało dopiero wybranie zezwalaj urzytkownikom na edycje zakresów pozaznaczanie które mozna zmieniać i dopiero uruchomienie ochrony arkusza no i wtedy komorki z formułami są nietykalne
dzięki na naprowadzenie
ormo1
Dodano
14.07.2005 01:46:49
Kliknij na komorce prawym myszy, wybierz "Formatuj komorki" i z pewnoscia dojrzysz posrod zakladek jedna ktora Cie zainteresuje – "Ochrona".
EL NINO
Dodano
13.07.2005 23:19:10
jak zablokować teraz komórke w której jest zapisana formula przed skasowaniem ale tak aby mozna było korzystać z arkusza to znaczy zmieniac dane
ormo1
Dodano
13.07.2005 21:48:09
ale ze mnie gapa wszystko jest OK oto mi chodziło wielkie dzięki :D
ormo1
Dodano
04.06.2005 01:05:55
Przeciez funkcji nie bedziesz tworzyl w komorce F1.
EL NINO
Dodano
04.06.2005 00:56:00
wiem sory
ale jak to zrobic wpisując w pole F1 jakąś liczbe np 100 nie wykasować funkcji wcześnie wpisanej
ormo1
Dodano
04.06.2005 00:52:13
Mamy tu nawet specjalny dział Office–owi poswięcony gdzie temat przeleciał.

Do sumowania to słuźy funkcja =suma(b2; b5), natomiast do odejmowania zastosuj funkcje =f1–suma(b18; d18; f18)
Bobi
Dodano
04.06.2005 00:33:59
ormo1
Dodano:
04.06.2005 00:24:10
Komentarzy:
12
Strona 1 / 1