Dźwięk w Avertv 303/403

Moźe i mnie ktoś pomoźe (artykuły–ustawienia)
Problem: ja wogóle nie mam dźwięku ani jak pobieram obraz
twlewizyjny przez avertv/iuvcr/ulead8 i inne
w momencie gdy pobieram w głośnikach jest dźwięk a po
nagraniu na dysk widzę obraz ale nie slyszę źadnych dźwięków.jaki program odpowiada za dźwięk w czasie nagrywania obrazu z TV.Moźe czegoś mi brakuje (kodeki)
Moźe sterowniki(chociaź do avera mam nowe na starych teź nie było dźwięku).Mam pentium 4 1,4 Radeon 9600pro Płyta asus
Creative sb audigy i xp.Potrzebuję pomocy nauczycielskiej a nie eksperta(bo nic nie zrozumiem jestem laik)Po kompresowaniu w virtualdub dodaj plik Dźwiękowy nie ma go
Mam prośbę o pomoc lub skierowanie mnie (internet/artykuły)Ustawienie: Karty TV/programów jak krok po kroku to zrobić.Moźe dźwięk wychodzi tylko a nie nagrywa się
Na dysk chociaź gdy ściągam klipy wszystko jest dobrze.Poprostu nie wiem co robić dalej
Będę bardzo wdzięczny za cenne wskazówki

Odpowiedzi: 4

The_judge:
Zobacz czy dobrze łączysz karte tv z kartą muzyczną :

1. Kabelek podłącz do wyjścia na tunerze i do line–in na karcie muzycznej.

2. W regulacji głośności przejdź do ustawień głośności dla nagrywania i zaznacz line–in.

Powinno zadziałać (ewentualnie sprawdź w ustwieniach programu do oglądania/nagrywania tv, czy nie ma opcji wyboru źródła dźwięku – jeśli jest to wybierz line–in).

Wysyłałem podziękowania(ale moźe coś źle zrobiłem) bo to byla cała przyczyna
Pozdrawiam
Amator
Dodano
22.06.2004 14:36:26
markoma:
Ja mam podobny problem. A mianowicie po zainstalowaniu sterowników do karty TV i programu do oglądania telewizji głos mam tylko w jednym z kanałów – Jak to zmienić aby grały 2 głośniki.
Przy odłuchiwaniu jakiejkolwiek muzyki np CD jest wszystko OK !!!!!!! :(

I w tym przypadku ja sprawdził bym regulację głośności. Moźe suwak (od balnasu) nie jest na środku...
Cappadonna
Dodano
20.06.2004 18:28:25