DSL jaki router?

Jak w temacie.Na rynku jest tego sprzętu bardzo duźo i z dnia na dzień coraz więcej, trudno zdecydować co jest dobre (brak fachowej obsługi wśród sprzedawców), i co zaspokoi wymagania.MOźe na forum są fachowcy i coś doradzą.
Mam sieć 15 kompów,net przez DSL tepsy,narazie udostępniam połączenie przez drugą karte sieciową.Sieć zrobiona na skrętce,po drodze 5 Hub–ów 3 w gwiazde dwa w szreg.
Chcę kupić Router(bez modemu, bo takowy juź mam)w rozsądnej cenie na którym bedzie "jakieś" zabezpieczenie firewall podstawowy lub coś bardziej zaawansowanego,oraz źeby mieć jakąś kontrole nad odbiorcami (przypadki niepłacenia abonamentu lub nadmierne obciązanie sieci)Jest jeden gość który zbiera chyba połowe transmisji,jak się pojawia w sieci to u wszystkich inernet zwalnia.Jestem nowicjuszem w dziedzinie sieci wiec wybaczcie jakieś potknięcia.

pozdr bryk

Odpowiedzi: 10

EL NINO:
Nie wiem czy znajdziesz router w jak mowisz rozsadnej cenie, ktory mialby mozliwosci ograniczania przepustowosci uzytkownikom. Blokowac po IP mozna w kazdym.

No wlasnie, ale jak zablokowac...Mam micronet sp3354 i mam usatwionego dynamic napt, moge zrobic dla kazdego osobna sesje NAT, i usuwac dla kolesia, ale to wymaga wpisywania do pamieci flash, a to za duzo roboty, chodzi o szybkie zablokowanie...Nie wiem gdzie to zrobic...
Anonymous
Dodano
11.01.2004 18:09:24
fala a powiedz czy ten router który masz ma moźność przypisywania predkosci dla konkretnego IP ?
pozdrawiam
smiernof
Dodano
10.01.2004 21:32:04
slyszalem ze asmaxy sa do dupy.Osobiscie mam D–linka dsl–504. Kosztowal mnie 470zl i moze duzo opcji nie ma ale przynjamnej jest niezawodny(zadnych zwisow).Kumpel ma jakies Edimax nazwa chujowa ale routerek fajny z dalekeigo wschodu :D i on tam jakies opcje ma rozne ale to musiisz na necei pogadac.zobacz tz na rpl.pl i pogadaj z jakims konsultantem
Fala
Dodano
16.11.2003 08:40:03
Fajny rputer i modem w jednym:

http://www.veracomp.pl/produkt.php?id_produktu=1184&id_dzialu=1
Anonymous