DMZ – strefa zdemilitaryzowana

Ok. Moźe ktoś mi wyjaśnić co to jest DMZ, do czego słuźy i co ona daje ?? Bo jestem zielony w tym temacie.

Thx za odp.

Odpowiedzi: 19

Przepraszam za to słowo ale musze to powiedzieć. Gdzie ty tu do jasnego groma widzisz tych kilku userów co wypowiedziało się na temat ?? Zamykać tego posta bo się cholery [to taka choroba dla tych co nie wiedzą !!!] moźna dostać!!!

PS. Nie mówie o EL NINO który jako JEDYNY przybliźył nieco temat. THX NINO
Pyton_000
Dodano
11.12.2003 00:08:33
Zdecydowana część jest nie na temat. Jeszcze jeden OT i przychylę się do prośby pyton_000.
SLAY3R
Dodano
11.12.2003 00:02:55
A co Ty chcesz się jeszcze dowiadywać?? Masz wszystko wyłoźone jak na tacy przez kilku userów i jeszcze marudzisz ??!!
Pawek
Dodano
10.12.2003 23:51:49
Dobra niech ktoś zamknie tego posta bo widze, źe się tutaj niczego sensownego nie dowiem.
Pyton_000
Dodano
10.12.2003 23:48:18
gieras:
Pawek:
Pyton_000:
A moźesz z łaski swojej wyjaśnić mi jaki to ma związek z Siecią, udostępnianiem, no i oczywiście komputerami ???/

Tak przy okazji to nie było śmieszne. Ja tu oczekuje powaźnej odpowiedzi a ty mi tu wypalasz z wojskiem ??? Czy ty się przypatkiem źle czujesz ??

Wyniki moich badań – podobnie jak MarcinXdoskonałe.
ty tu Pawek nieoszukuj ! rozmawiales przeciez z dr.gieras`em na tremat swoich galek no nie ? i jaka byla diagnoza ?

Ale Pan Doktor sam był po kilku głębszych i nie potrafił odczytać liter z tablicy, a potem wywalił z nieba najgorszą diagnoze jaką się dało... :mrgreen:

Co do OT, to tutaj na forum nie takie rzeczy umieszczno w róźnych działach, wię cproszę mi wybaczyć – robiłem to w dobrych chęciach, a źe nigdy innej definicji nie słyszałem (teraz juz tak), to nie moja wina :oops:
Pawek
Dodano
10.12.2003 22:50:34
Pawek:
Pyton_000:
A moźesz z łaski swojej wyjaśnić mi jaki to ma związek z Siecią, udostępnianiem, no i oczywiście komputerami ???/