Dlaczego zrywa połączenie z netem??? DHCP???
Witam.
Mam WindowsaXP pro.Wszystko było ok, tzn ściągałem całą noc i było ok ale od tygodnia po włączeniu lub restarcie kompa internet chodzi ale po wysłaniu/odebraniu powyźej 10000 pakietów (z regóły ok 15000) nie mam juź połączenia z netem, ale nie do końca bo pakietów wys/odeb przybywa ale bardzo wolno(moźe próba komunikacji karty z modemem),w kaźdym bądź razie nie działa nic: OE, IE, GG, eMule, nawet pingi.
Mam dostęp do netu przez kablówkę (multimedia) modem Motorola SB5100.
Po zwisie netu i po wyłączeniu i włączeniu danego połączenia sieciowego karta sieciowa nie pobiera adresu IP, bramy itp.tzn IP=0.0.0.0 maska=0.0.0.0 Próbowałem ręcznie wpisać te wszystkie dane które spisałem zaraz po restarcie systemu (Adres IP, Maske, Brame, Serwery DNS) ale nie podziałało, z powrotem ustawiłem na auto i w/w wpisałem jako konfiguracje alternatywną i teź nic. Reset protokołu tcp/ip tez nic nie dał. Polecenia z konsoli jak ipconfig po zwisie wyglądały nastepująco: ––––––––––––––––
Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
(C) Copyright 1985–2001 Microsoft Corp.
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig
Konfiguracja IP systemu Windows
Karta Ethernet Połączenie lokalne:
Stan nośnika . . . . . . . . . . : Nośnik odłączony
Karta Ethernet Połączenie lokalne 2:
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
Adres IP. . . . . . . . . . . . . : 0.0.0.0
Maska podsieci. . . . . . . . . . : 0.0.0.0
Brama domyślna. . . . . . . . . . :
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /release
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Adres IP karty Połączenie lokalne 2 jest juź zwolniony.
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /renew
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Wystąpił błąd podczas odnawiania interfejsu Połączenie lokalne 2 : nie moźna sko
ntaktować się z serwerem DHCP. Upłynął limit czasu źądania.
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig
Konfiguracja IP systemu Windows
Karta Ethernet Połączenie lokalne:
Stan nośnika . . . . . . . . . . : Nośnik odłączony
Karta Ethernet Połączenie lokalne 2:
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
Adres IP autokonfiguracji . . . . : 169.254.232.239
Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.0.0
Brama domyślna. . . . . . . . . . :
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /release
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Karta Ethernet Połączenie lokalne:
Stan nośnika . . . . . . . . . . : Nośnik odłączony
Karta Ethernet Połączenie lokalne 2:
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
Adres IP autokonfiguracji . . . . : 169.254.232.239 ; ten nr IP nawet nie stał blisko mojego normalnego 81.190.xxx.xxx
Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.0.0 ; zawsze mam 255.255.252.0
Brama domyślna. . . . . . . . . . :
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /renew
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Wystąpił błąd podczas odnawiania interfejsu Połączenie lokalne 2 : nie moźna sko
ntaktować się z serwerem DHCP. Upłynął limit czasu źądania.
C:Documents and SettingsMariusz>
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
nie wiem co jest grane, dioda na modemie miga cały czas(active) oznacza to ze kabel jest podłączony, sprzętowo wszystko jest ok.
Karty sieciową(zintegrowana 3com na A7N8X–Deluxe) odinstalowywałem i instalowałem na nowo na świeźutkich driverach) Próba podłączenia modemu kablowego przez USB kończy się fiaskiem, połączenie nie działa, nie ma wogóle netu, tak samo przy podłączeniu do drugiej sieciówki Realtek
Wygląda mi to na problem z serwerem DHCP który chyba przydziela nr IP i wszystkie pozostałe. Wirusów nie znalazłem. Mam na bierząco Kaspersky Pro 4.5 i firewall Kaspersky antihacker (którego wyłączenie nic nie zmienia). Przeskanowałem on–line MKS i Panda.
Przez ostatni tydzień zmagam się z tym problemem i nic. Pomocy !!!.Chciałbym za wszelką cenę uniknąć reinstalki windy. A naprawa systemu z płyty i tak raczej kończy sie reinstalką.
Mam WindowsaXP pro.Wszystko było ok, tzn ściągałem całą noc i było ok ale od tygodnia po włączeniu lub restarcie kompa internet chodzi ale po wysłaniu/odebraniu powyźej 10000 pakietów (z regóły ok 15000) nie mam juź połączenia z netem, ale nie do końca bo pakietów wys/odeb przybywa ale bardzo wolno(moźe próba komunikacji karty z modemem),w kaźdym bądź razie nie działa nic: OE, IE, GG, eMule, nawet pingi.
Mam dostęp do netu przez kablówkę (multimedia) modem Motorola SB5100.
Po zwisie netu i po wyłączeniu i włączeniu danego połączenia sieciowego karta sieciowa nie pobiera adresu IP, bramy itp.tzn IP=0.0.0.0 maska=0.0.0.0 Próbowałem ręcznie wpisać te wszystkie dane które spisałem zaraz po restarcie systemu (Adres IP, Maske, Brame, Serwery DNS) ale nie podziałało, z powrotem ustawiłem na auto i w/w wpisałem jako konfiguracje alternatywną i teź nic. Reset protokołu tcp/ip tez nic nie dał. Polecenia z konsoli jak ipconfig po zwisie wyglądały nastepująco: ––––––––––––––––
Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
(C) Copyright 1985–2001 Microsoft Corp.
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig
Konfiguracja IP systemu Windows
Karta Ethernet Połączenie lokalne:
Stan nośnika . . . . . . . . . . : Nośnik odłączony
Karta Ethernet Połączenie lokalne 2:
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
Adres IP. . . . . . . . . . . . . : 0.0.0.0
Maska podsieci. . . . . . . . . . : 0.0.0.0
Brama domyślna. . . . . . . . . . :
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /release
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Adres IP karty Połączenie lokalne 2 jest juź zwolniony.
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /renew
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Wystąpił błąd podczas odnawiania interfejsu Połączenie lokalne 2 : nie moźna sko
ntaktować się z serwerem DHCP. Upłynął limit czasu źądania.
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig
Konfiguracja IP systemu Windows
Karta Ethernet Połączenie lokalne:
Stan nośnika . . . . . . . . . . : Nośnik odłączony
Karta Ethernet Połączenie lokalne 2:
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
Adres IP autokonfiguracji . . . . : 169.254.232.239
Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.0.0
Brama domyślna. . . . . . . . . . :
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /release
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Karta Ethernet Połączenie lokalne:
Stan nośnika . . . . . . . . . . : Nośnik odłączony
Karta Ethernet Połączenie lokalne 2:
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
Adres IP autokonfiguracji . . . . : 169.254.232.239 ; ten nr IP nawet nie stał blisko mojego normalnego 81.190.xxx.xxx
Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.0.0 ; zawsze mam 255.255.252.0
Brama domyślna. . . . . . . . . . :
C:Documents and SettingsMariusz>ipconfig /renew
Konfiguracja IP systemu Windows
Nie moźna przeprowadzić źadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaź n
ośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Wystąpił błąd podczas odnawiania interfejsu Połączenie lokalne 2 : nie moźna sko
ntaktować się z serwerem DHCP. Upłynął limit czasu źądania.
C:Documents and SettingsMariusz>
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
nie wiem co jest grane, dioda na modemie miga cały czas(active) oznacza to ze kabel jest podłączony, sprzętowo wszystko jest ok.
Karty sieciową(zintegrowana 3com na A7N8X–Deluxe) odinstalowywałem i instalowałem na nowo na świeźutkich driverach) Próba podłączenia modemu kablowego przez USB kończy się fiaskiem, połączenie nie działa, nie ma wogóle netu, tak samo przy podłączeniu do drugiej sieciówki Realtek
Wygląda mi to na problem z serwerem DHCP który chyba przydziela nr IP i wszystkie pozostałe. Wirusów nie znalazłem. Mam na bierząco Kaspersky Pro 4.5 i firewall Kaspersky antihacker (którego wyłączenie nic nie zmienia). Przeskanowałem on–line MKS i Panda.
Przez ostatni tydzień zmagam się z tym problemem i nic. Pomocy !!!.Chciałbym za wszelką cenę uniknąć reinstalki windy. A naprawa systemu z płyty i tak raczej kończy sie reinstalką.
Odpowiedzi: 5
Reaktywacja !
Mam to samo, zainstalowałem winxp sp2 pochodziło 2 dni a potem przestał pobierac adres z dhcp
ipconfig/renew nic nie daje adres mam 0.0.0.0 i po chwili wywala błąd sieci.
Przyszedł koleś z kablówki i na moim modemie i kablu podpiął lapka potem sie uśmiechnął i powiedział że moja wina i faktycznie u niego działa. Więc chwyciłem do ręki Mandrive LIve bo pomyslalem że to wina karty, niestety nie, karta działa pod mandrivą pobiera adres i już.
probowałem reseta winsock cmd>>netsh winsock reset
efektem jest "Nie znaleziono następującego polecenia: winsock reset"
reset usługi DHCP ani wpisanie na sztywno nie daje rezultatow.
Nie chciałem lać wody w poprzednim swoim poście, ale zrobie to teraz.
Jakiś czas temu miałem podobny problem tzn.
Od uruchomienia PC dostep do sieci miałem przez ok. ~ 1h po tym czasie następowało brak jakiegokolwiek kontaktu z siecia ( brownswer, poczta, mgr pobierań, komunikator ).
Po restarcie PC sięć pracowała znowu tylko ~ 1h i tak w kółko, więc stadnadrowo ruszyłem na poszukiwania, ale nic ciekawego nie znalazłem.
Zadzwoniłem do MM i po jakiś 2h przyjechał konserwator i nic nie znalazł.
Sytułacja trwała koło tygodnia, w końcu się max. wkur.. ( a naprawdę rzadko mi się to zdarza ) i zrobiłem zadyme w MM i nastepnego dnia net był.
Oficjalny powód ustarki jaki podał B.O.K to modernizacja serva a nie oficjalny od kolesi z MM to problemy z cache`owaniem na nowym servie.
Od tego czasu gdy ma wystąpić jakakolwiek modernizacja itp zostaje poinformowany z wyprzedzeniem via mail ( od 6 miesięcy spokój ).
Korzystam z usług tego Providera prawie rok i moge z czystym sumieniem powiedzieć źe jestem zadowolony.
Od tego czasu wystapił tylko jeden problem z usługą opisany wyźej i raz po silnym sztormie zerwało instalacje ale nastepnego dnia naprawiali kabelki.
Co do instalacji SP1 to nie ma to znaczenia poniewaź
net działa poprawne bez tej aktualizacji.
Kilku znajomych nie ma SP1 i nie ma problemów z samym dostępem do sieci korzystając z usług tego Providera.
Jakiś czas temu miałem podobny problem tzn.
Od uruchomienia PC dostep do sieci miałem przez ok. ~ 1h po tym czasie następowało brak jakiegokolwiek kontaktu z siecia ( brownswer, poczta, mgr pobierań, komunikator ).
Po restarcie PC sięć pracowała znowu tylko ~ 1h i tak w kółko, więc stadnadrowo ruszyłem na poszukiwania, ale nic ciekawego nie znalazłem.
Zadzwoniłem do MM i po jakiś 2h przyjechał konserwator i nic nie znalazł.
Sytułacja trwała koło tygodnia, w końcu się max. wkur.. ( a naprawdę rzadko mi się to zdarza ) i zrobiłem zadyme w MM i nastepnego dnia net był.
Oficjalny powód ustarki jaki podał B.O.K to modernizacja serva a nie oficjalny od kolesi z MM to problemy z cache`owaniem na nowym servie.
Od tego czasu gdy ma wystąpić jakakolwiek modernizacja itp zostaje poinformowany z wyprzedzeniem via mail ( od 6 miesięcy spokój ).
Korzystam z usług tego Providera prawie rok i moge z czystym sumieniem powiedzieć źe jestem zadowolony.
Od tego czasu wystapił tylko jeden problem z usługą opisany wyźej i raz po silnym sztormie zerwało instalacje ale nastepnego dnia naprawiali kabelki.
Co do instalacji SP1 to nie ma to znaczenia poniewaź
net działa poprawne bez tej aktualizacji.
Kilku znajomych nie ma SP1 i nie ma problemów z samym dostępem do sieci korzystając z usług tego Providera.
Napiszę krótko.
Samo się pojawiło, samo zniknęło. Z jednej strony dobrze, z drugiej źle bo dalej nie wiem co było tego przyczyną.
Zadzwoniłem do nich a oni powiedzieli mi źe to dla tego źe nie mam SP1. Więc ściągam w pracy przynosze do domu a tu net znowu dzaiła!!! Czyźby winda znormalniała w strachu przed SP1?
Na razie jest dobrze, mam nadzieje źe na dłuźej.
BTW czy instalka SP1 mogłaby pomóc?
Teź mi się wydaje, tak jak mojemu przedmówcy, źe to prawdopodobnie wina modemu skoro nawet 192.168.100.1 nie działało. Moźe pomogło teź to źe przy logowaniu się do pomocy MM trzeba nr MAC i moźe wtedy ich serwer się łączy z modem i coś tam, coś tam....
Szczerze nie mam zielonego pojęcia co się stało źe spowrotem zaczęło działać.
Przy następnym takim zwisie sprubuję jeszcze raz wszystkiego i sprawdzę kiedy zacznie działać. Moźe przyda się to dla potomnych.
Dzięki wszystkim którzy się starali pomóc.
Samo się pojawiło, samo zniknęło. Z jednej strony dobrze, z drugiej źle bo dalej nie wiem co było tego przyczyną.
Zadzwoniłem do nich a oni powiedzieli mi źe to dla tego źe nie mam SP1. Więc ściągam w pracy przynosze do domu a tu net znowu dzaiła!!! Czyźby winda znormalniała w strachu przed SP1?
Na razie jest dobrze, mam nadzieje źe na dłuźej.
BTW czy instalka SP1 mogłaby pomóc?
Teź mi się wydaje, tak jak mojemu przedmówcy, źe to prawdopodobnie wina modemu skoro nawet 192.168.100.1 nie działało. Moźe pomogło teź to źe przy logowaniu się do pomocy MM trzeba nr MAC i moźe wtedy ich serwer się łączy z modem i coś tam, coś tam....
Szczerze nie mam zielonego pojęcia co się stało źe spowrotem zaczęło działać.
Przy następnym takim zwisie sprubuję jeszcze raz wszystkiego i sprawdzę kiedy zacznie działać. Moźe przyda się to dla potomnych.
Dzięki wszystkim którzy się starali pomóc.
musio korzystam z usług tego samego provider`a co ty a takźe znajduje się w tej samej lokalizacji :wink: .
Bardzo często się zdarzało źe owy modem się sypał i MM miała bardzo duźo reklamacji zwiazku z nim.
To tak w sprawie samego modemu.
Najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z MM Call Center nr. tel. 0801600800 lub zdecydowanie lepiej B.O.K 6660333 i zgloszenie usterki.
BTW, jakiś czas temu prowadzona była modernizacja sieci więc moźe jeszcze czegoś nie dograli jak naleźy.
Bardzo często się zdarzało źe owy modem się sypał i MM miała bardzo duźo reklamacji zwiazku z nim.
To tak w sprawie samego modemu.
Najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z MM Call Center nr. tel. 0801600800 lub zdecydowanie lepiej B.O.K 6660333 i zgloszenie usterki.
BTW, jakiś czas temu prowadzona była modernizacja sieci więc moźe jeszcze czegoś nie dograli jak naleźy.
skątaktuj się z administratorem sieci ale spróbuj jeszcze sprawdzić czy nie ma przerwy na kablu do anteny kumpel miał takie same objawy
Strona 1 / 1