DDE nie działa
Witam!
Windows XP, Office 2000.
Od pewnego czasu nie działa DDE w moim systemie, usługi DDE sieci i DSDM DDE sieci są włączone.
Objawy: przy próbie uruchomienia korespondencji seryjnej w której dokument główny jest w Wordzie, a baza w Excelu następuje uruchomienie Excela z pustym skoroszytem, a nie z bazą, w Wordzie żadnego komunikatu tylko nie kończący się szary ekran zamiast dokumentu głównego.
Z tym, że tak dokument główny jak również baza danych przy powtórnej próbie otwarcia sygnalizują, że takowe są otwarte i Excel proponuje Powiadomienie, Tylko do odczytu lub Anulowanie, zamykają się bez problemu - bez zbędnych dodatkowych okienek o tym że program nie odpowiada lub coś podobnego.
Piszę na forun Windowsa bo to jest jak mniemam usługa systemu nie Offica, do niedawna nie miałem z tym problemów, a tego typu par mam kilkadziesiąt (dokument główny w Wordzie i bazę w Excelu).
Jak z tego wybrnąć bez konieczności ponownych instalacji?
Pozdrawiam kursant
Odpowiedzi: 3
Może to ?
http://support.microsoft.com/kb/892850
Ja tam sytuacja z service packami u Ciebie ?
Witam!
Niestety polecenia te nie przyniosły oczekiwanego efektu.
Problem jest taki jak był wcześniej.
Przez ostatnie dni nie umiałem się zalogować na forum, po prostu za nickiem nie wpisywałem [b][color=blue]@CentrumXP.pl[/color][/b].
Pozdrawiam kursant
Mimo wszystko zacząłbym od Offica.
W start -> uruchom
winword /regserver
excel /regserver
Strona 1 / 1