DDE nie działa

Witam! Windows XP, Office 2000. Od pewnego czasu nie działa DDE w moim systemie, usługi DDE sieci i DSDM DDE sieci są włączone. Objawy: przy próbie uruchomienia korespondencji seryjnej w której dokument główny jest w Wordzie, a baza w Excelu następuje uruchomienie Excela z pustym skoroszytem, a nie z bazą, w Wordzie żadnego komunikatu tylko nie kończący się szary ekran zamiast dokumentu głównego. Z tym, że tak dokument główny jak również baza danych przy powtórnej próbie otwarcia sygnalizują, że takowe są otwarte i Excel proponuje Powiadomienie, Tylko do odczytu lub Anulowanie, zamykają się bez problemu - bez zbędnych dodatkowych okienek o tym że program nie odpowiada lub coś podobnego. Piszę na forun Windowsa bo to jest jak mniemam usługa systemu nie Offica, do niedawna nie miałem z tym problemów, a tego typu par mam kilkadziesiąt (dokument główny w Wordzie i bazę w Excelu). Jak z tego wybrnąć bez konieczności ponownych instalacji? Pozdrawiam kursant

Odpowiedzi: 3

Może to ? http://support.microsoft.com/kb/892850 Ja tam sytuacja z service packami u Ciebie ?
Żółty
Dodano
18.03.2011 23:57:43
Witam! Niestety polecenia te nie przyniosły oczekiwanego efektu. Problem jest taki jak był wcześniej. Przez ostatnie dni nie umiałem się zalogować na forum, po prostu za nickiem nie wpisywałem [b][color=blue]@CentrumXP.pl[/color][/b]. Pozdrawiam kursant
kursant
Dodano
18.03.2011 20:46:54
Mimo wszystko zacząłbym od Offica. W start -> uruchom winword /regserver excel /regserver
Żółty
Dodano
17.03.2011 01:43:56
kursant
Dodano:
15.03.2011 21:56:47
Komentarzy:
3
Strona 1 / 1